خانه / سایر مطالب / کتاب راه راستی / معرفی کتاب راه راستی در وبلاگ حسن آباد جرقویه

معرفی کتاب راه راستی در وبلاگ حسن آباد جرقویه

سید حسن فاطمی
سال ۱۳۸۸ که به اتفاق دیگر همشهریان، به دنبال جمع آوری مطالب برای وبلاگ حسن آباد جرقویه بودیم، از یک زرتشتی از طریق ایمیل معنای «دستجردوک» را پرسیدم. جواب داد: ما به فارسی صحبت می کنیم نه با زبانی خاص. برایش نوشتم: «امیدوارم شما را در لباس اسلام ببینم» از آن پس صحبت های ما رنگ اعتقادی و بحث به خود گرفت. تمام ایمیلهای من و او را در وبلاگ حسن آباد جرقویه گذاشتم.
افرادی در دفاع از او پیام گذاشتند و من جواب می دادم. با به درازا کشیده شدن بحث، یکی از بازدیدکنندگان وبلاگ (که ظاهرا حسن آبادی بود) پیام گذاشت که: وبلاگی ویژه ی بحث با زرتشتی ها راه بیندازید و فضای این وبلاگ مناسب با این بحث ها نیست.
پیشنهاد او را پسندیدم و در ۸ مهر ۱۳۸۸ وبلاگ گفت و گو با زرتشتیان را راه انداختم و هرچه می گذشت، بیشتر مورد استقبال قرار می گرفت.
سال ۱۳۹۳ با راه اندازی سایت گفت و گو با زرتشتیان نزدیک به همه ی مطالب را در آنجا آوردم و همانگونه که آمار بازدید نشان می دهد، مورد استقبال بالا قرار گرفت و همواره مورد توجه زرتشتیان و باستان گرایان و پژوهشگران این عرصه قرار گرفت. یکی از استادان دین زرتشتی برایم گفت: در هرکلاس مربوط به دین زرتشتی حضور یابم سایت گفتگو با زرتشتیان را به شاگران معرفی می کنم.
رتبه ی جهانی و کشوری سایت گفتگو با زرتشتیان در اینترنت، بسیار بالاتر از سایت های علمی زرتشتیان است.
پس از هشت سال بحث و گفتگو با زرتشتیان و باستان گراهای افراطی، مطالب مهم در سایت در قالب سؤال و جواب به صورت کتاب عرضه شده است و مسلما این سایت و کتاب ثمره ی فعالیت در وبلاگ حسن آباد جرقویه است.

مقدمه و فهرست کتاب

شناسنامه راه راستی

انتشار: خرداد ۱۳۹۶

۷۴۰

همچنین ببینید

پیشنهادات و انتقاداتی چند درباره کتاب راه راستی

به قلم حجت الاسلام غلامرضا نوادری ضمن تشکر از توجه به نوشته های این حقیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code