خانه / سایر مطالب / کتاب راه راستی / عرضه ی کتاب راه راستی در کتابفروشی های جدید / اثری از مدیر سایت

عرضه ی کتاب راه راستی در کتابفروشی های جدید / اثری از مدیر سایت

(این صفحه هرچند وقت، به روز می شود)
در پی استقبال از کتاب راه راستی، دومین بار در سال ۱۳۹۶ بدون تغییر در محتوا، از سوی  مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) به چاپ رسید.
برای آشنایی با این کتاب بر موارد زیر کلیک کنید:
مقدمه کتاب
فهرست کتاب
معرفی های کتاب

راه های خرید:

یک) واریز ۲۴ هزار تومان (۲۰ هزار تومان قیمت کتاب + هزینه ارسال) از طریق درگاه زرین پال.
و در قسمت «توضیحات» آدرس همراه کد پستی نوشته شود.
با خرید بیش از یک کتاب، به هزینه ی پست افزوده نمی شود.

دو) واریز مبلغ فوق به ملی کارت نویسنده: ۶۰۳۷۹۹۷۲۹۷۸۶۰۹۳۵
پس از واریز وجه، آدرس و کد پستی از طریق تلگرام و یا اسمس اطلاع داده شود: ۰۹۱۲۷۴۹۷۰۱۹

سه) کتابفروشی های زیر (به ترتیب الفبا):
اراک: میدان شهدا، پاساژ اتحاد، کتابفروشی فیروزی. تلفن: ۰۹۱۸۷۶۰۵۱۵۷
اراک: خ امام خمینی، خ میرزای شیرازی (مسجد سیدها)، جنب ساختمان مدیریت حوزه علمیه خواهران، پاتوق کتاب. تلفن: ۳۲۲۲۹۰۳۸ و ۰۹۱۸۹۶۴۰۱۶۳
ارومیه: خ شهید امینی، جنب استانداری، طبقه همکف حوزه هنری، پاتوق کتاب. تلفن ۳۲۲۵۴۶۴۱ و ۰۹۱۴۶۰۳۸۷۸۴

اصفهان: خ حافظ،چهارراه کرمانی، جنب دفتر تبلیغات اسلامی. تلفن: ۳۲۲۲۰۳۷۰ ـ ۰۳۱ همراه: ۰۹۱۳۳۰۹۰۸۹۰
اصفهان: خیابان طیب، جنب کوچه ۲۶، پاتوق کتاب. تلفن: ۳۲۳۵۱۳۴۱ و ۸۰۳۵۰۹۸-۰۹۱۳
اهواز: خیابان حافظ، بین خیابان نادری و سیروس، نمایشگاه کتاب رشد. تلفن: ۳۲۲۱۷۰۰۳ – ۰۶۱
اهواز: خ نادری، خ شهید سراج، پشت کلیسا، بین نادری و کافی، پلاک ۶۷، پاتوق کتاب. تلفن: ۳۲۲۳۸۰۰۰ و ۳۲۱۸۰۴۵-۰۹۱۶
ایلام: خ ولایت (خ مسجد والی)، ساختمان سابق بانک قوامین، پاتوق کتاب. تلفن ۳۳۳۶۴۸۵۷ و ۸۴۲۰۰۷۳-۰۹۱۸
بجنورد: خ بسیج (کرمانی)، روبروی مدرسه شهید رجایی، پلاک ۱۹۵ پاتوق کتاب، تلفن: ۳۲۲۴۳۲۷۸ و ۱۸۷۲۱۳۱-۰۹۱۵
بندرعباس: خ دانشگاه، جنب مؤسسه اعتباری عسگریه، پاساژ کاکتوس، پاتوق کتاب. تلفن: ۳۳۶۱۷۵۵۷ و ۶۵۱۱۰۳۰-۰۹۱۲

بیرجند: خ مدرس، بین مدرس ۲۵ و فلکه سوم مدرس، پاتوق کتاب. تلفن: ۳۲۴۲۳۵۱۲ و ۴۵۱۶۱۶۷-۰۹۳۸
تهران: خیابان انقلاب، روبروی دانشگاه تهران، پلاک ۱۳۰۴، انتشارات طهوری. تلفن: ۶۶۴۰۶۳۳۰ – ۰۲۱
تهران: میدان انقلاب، بین فلسطین و وصال، پلاک ۹۵۱، بوستان کتاب. تلفن: ۶۶۹۶۹۸۷۸ ـ ۰۲۱ و ۰۹۱۲۲۵۸۵۵۸۵
تهران: خ انقلاب ضلع شمال شرقی چهارراه کالج پ ۷۱۵ پاتوق کتاب. تلفن: ۸۸۹۱۱۲۱۲ و ۰۹۳۰۱۲۲۷۰۲۲
رشت: خیابان امام خمینی، کتابفروشی مژده. تلفن: ۳۳۲۲۳۶۳۷ – ۰۱۳
رشت: خ امام خمینی، روبروی اداره برق، پاتوق کتاب. تلفن: ۳۳۳۳۴۵۶۹ و ۱۴۸۷۱۲۷-۰۹۱۱
زنجان: خ امام، جند امامزاده سید ابراهیم، پاتوق کتاب. تلفن: ۳۳۳۶۶۴۲۵ و ۹۴۸۲۴۰۱-۰۹۳۷
ساری: میدان شهدا، خ ۱۸ دی، روبروی مسجد امام حسین(ع)، پاتوق کتاب. تلفن: ۳۳۲۵۳۰۲۰ و ۰۹۱۵۴۰۶۲۸۲۲
شهرکرد: خ ولی عصر(ع) بالاتر از سه راه سینما، پاتوق کتاب. تلفن: ۳۲۲۴۳۲۲۲ و ۸۸۰۷۸۱۳-۰۹۱۳

شیراز: میدان نمازی، ابتدای ملاصدرا، روبروی خیابان اردیبهشت، نمایشگاه و کتابفروشی محمدی. تلفن: ۳۶۴۷۳۴۱۲
شیراز: خیابان شهید فقیهی (صورتگر)- نبش خیابان معدل-پاتوق کتاب شیراز. تلفن: ۳۲۳۴۴۶۱۴ و ۱۰۰۱۴۳۲-۰۹۱۷
قزوین: خ نادری جنوبی، نبش کوچه کانون (بانک ملی)، پاتوق کتاب. تلفن: ۳۳۲۴۰۰۷۶ و ۷۸۱۳۳۹۵-۰۹۱۲

قم: خیابان سمیه، جنب مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، کتابفروشی مرکز فقهی. تلفن: ۳۷۸۳۲۳۰۳ و ۳۷۷۴۹۴۹۴ ـ ۰۲۵
قم: خ صفائیه، کوچه ۳۲، پلاک ۳، پاتوق کتاب. تلفن: ۳۷۷۴۲۷۵۷ و ۵۳۳۴۷۸۰-۰۹۱۲
قم: چهارراه شهدا، بوستان کتاب. تلفن: ۳۷۱۱۶۰ داخلی ۱۱۸۷ و ۱۲۵۰
قم: خیابان شهدا، رو به روی بیت و دفتر رهبری، پاتوق کتاب تلفن: ۳۷۷۳۵۰۰۳ و ۰۹۳۹۵۹۵۹۸۹۰۱
قم: خیابان ارم، جنب مدرسه کرمانیها، انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، تلفن: ۳۷۷۴۴۲۸۱  و ۳۷۷۴۴۲۷۱ ـ ۰۲۵
قم: بلوار جمهوری، ساختمان نهاد رهبری در دانشگاه ها. تلفن: ۳۲۹۱۷۷۲۷ و ۵۴۴۳۶۱۰-۰۹۳۷
قم: خیابان ارم، کوچه ۱۶، کوچه ارک، کتابسرای ولایت، تلفن ۳۷۷۳۶۷۰۶ ـ ۰۲۵ و ۰۹۳۷۱۸۴۱۳۸۸
قم: پردیسان، روبروی مسجد امام صادق(ع)، کتابفروشی انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب. تلفن: ۰۹۱۲۲۵۳۵۸۷۵
قم: خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه همکف، پلاک ۹، انتشارات دلیل ما. تلفن: ۳۷۷۴۴۹۸۸ ـ ۰۲۵
قم: خیابان ۱۵ خرداد (شاه سید علی)، روبروی دانشگاه آزاد، بعد از شهرک جهاد، دارالحدیث
کرج: میدان شاه عباسی، بلوار امامزاده حسن، جنب امامزاده حسن، روبروی بلوار شریفی، پاتوق کتاب. تلفن: ۳۴۴۳۵۲۹۰ و ۳۱۶۰۱۸۷-۰۹۳۰
کرمان: خیابان جهاد، بعد از کوچه ۳۱، کتابفروشی پرهام، تلفن: ۳۲۷۲۳۵۵۷ – ۰۳۴
کرمان: خ مطهری، بین کوچه ۵۴ و ۵۶، پاتوق کتاب. تلفن: ۳۲۲۳۱۴۶۶ و ۳۸۷۵۱۸۳-۰۹۱۳
کرمانشاه: چهارراه مدرس، خ پزشکان، پلاک ۲۲، پاتوق کتاب. تلفن: ۳۷۲۳۸۴۱۱ و ۸۷۳۷۵۳۸-۰۹۱۹
کرمانشاه: باغ ابریشم، روبروی مجتمع ایثار، جنب دانشکده فنی رازی، پاتوق کتاب. تلفن: ۳۴۲۶۲۴۲۲ و ۶۸۵۱۳۶۸-۰۹۱۸
گرگان: مقابل پارک شهر، کوچه بوعلی، پاتوق کتاب. تلفن: ۳۲۲۳۷۸۸۰ و ۲۸۷۲۶۴۵-۰۹۱۱

مشهد: خیابان آیت الله بهجت، روبروی بهزیستی، انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، تلفن: ۳۲۲۱۷۹۰۱ ـ ۰۵۱ و ۰۹۳۸۲۶۳۳۶۱۳
مشهد: چهارراه شهدا، خ آیت الله بهجت، نبش بهجت ۷، پاتوق کتاب. تلفن: ۳۲۲۲۰۱۱۹ و ۰۶۹۳۶۲۹-۰۹۱۵
مشهد: ابتدای بلوار وکیل آباد، زیرگذر پارک ملت، مجتمع پاتوق کتاب. تلفن: ۳۶۰۹۵۶۹۱ و ۱۰۵۳۸۴۹-۰۹۱۵
یاسوج: خ فردوسی، هجرت یک. پاتوق کتاب. تلفن: ۰۷۴۳۳۲۲۳۴۰۳ و ۷۴۳۷۳۲۴-۰۹۲۱

یزد: ابتدای خ امام خمینی، انتشارات و کتابفروشی نیکوروش. تلفن: ۳۶۲۶۴۶۹۹
یزد: بلوار منتظر قائم، چهاراه فاطمی، کوچه گلشن، پاتوق کتاب. تلفن: ۳۶۲۳۰۳۳۱ و ۳۵۶۶۰۰۷-۰۹۱۳

یادآوری:
کتاب راه راستی از طریق تمام شعبه های کتابفروشی «پاتوق کتاب» در سراسر ایران قابل خریداری است. اگر کتاب در شعبه ای موجود نباشد، تا چند روز بعد، از مرکز برای آنها ارسال می شود.

دانلود فهرست کتاب:

فهرست راه راستی، ص 313فهرست راه راستی، ص 314فهرست راه راستی، ص 315فهرست راه راستی، ص 316فهرست راه راستی، ص 317فهرست راه راستی، ص 318فهرست راه راستی، ص 319

44444444444شناسنامه راه راستی (چاپ دوم)

شناسنامه راه راستیشناسنامه کتاب راه راستی (چاپ اول)

راه راستی ـ مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)خرداد ۱۳۹۶

همچنین ببینید

انعکاس مطالب کتاب راه راستی در روزنامه کیهان

به قلم مدیر سایت خرسندم که روزنامه کیهان، هر از چند گاه پرسش و پاسخ …

۳۴ نظر

  1. زرتشتیان و کلأ اقلیتهای مذهبی در زمانی که مسلمین صاحب قدرت هستند ، بحث و مناظره ایی نمیکنند
    وگرنه همان بلایی سرشان میاید که بر سر بهاییان می آید.
    مگر نظامی سکولار بدون وابستگی به هیچ آیینی برسر کار بیاید که بحث و مناظره بین ادیان را ممکن سازد….

    • مدیر سایت

      همه زرتشتی هایی که به اینترنت دسترسی دارند در ایران نیستند

    • در زمانی که بهاییها دراین مملکت همه کاره بودند(پهلوی دوم)ما اعتقاداتمان را گفتیم زندان و شکنجه و شهادتش رو هم کشیدیم چون به درستی راهمون یقین داشتیم
      آقایون زرتشتی هم اگر واقعا به درستی راهشون یقین دارند باید پای حرفشون باجونشون بایستند
      اگر نمی ایستند دو علت داره
      یا به درستی اعتقاداتشون یقین ندارند
      یا به غلط بودن راهشون یقین دارند اما ریا میکنند یا از ترس هم کیشانشون اعتراف نمیکنند

  2. باسلام وعرض ادب خدمت مدیریت محترم سایت.و نویسنده کتاب راه راستی و تمامی عزیزان
    من کتاب (راه راستی) را خواندم. راه راستی کتابی کامل وجامع و اینکه قابل فهم برای هرکسی با هر سطح معلوماتی میباشه بشرطی که مطالعه کنندگان عزیز دیده تعصب وعادت رابسته و با نظر انصاف و علم و منطق مطالعه کنند و مجادلات و تعصبات قومی را کنار بگذارند
    باتشکر

  3. کتاب راه راستی را من هم خوندم واقعا نشان می ده که راه راستی آن چیزی نیست که زرتشتیهامیگن
    کتاب بصورت خلاصه و ساده و بامدرک نوشته شده
    من که خیلی استفاده کردم

  4. کتاب راه راستی رابایدچندبارخواند.ممنون ازنویسنده

  5. کتاب “راه راستی” در واقع کتاب “راه کجی” و نجسه باید با انبر و دستکش آن را برداشت

    • مطمئنم حتی یکبار هم این کتاب را نخواندی که این حرف را میزنی…
      واقعا کتاب پربار و مفید و با سندیت است که بسیاری از حقایق ناگفته از زرتشتیت را بازگو میکنه.
      همون چیزهای تاسف آوری که بزرگان زرتشتیت پنهانش میکنند…

  6. خواننده راه راستی

    من به عنوان کسی که کتاب راه راستی را خونده میگم که نباید به یک بار خواندن کتاب راه راستی اکتفا کرد باید آن را چندبار خواند چون خواننده باهربار خواندنش به نکته های تازه ای دست پیدا میکنه

  7. به نام خدا عالیه چند بار باید بخونید مهم اینه که واسه ایرانی هاست نه واسه عرب ها به نظر من عالیه

  8. راه راستی همان راه توحید و پرستش حقیقی الله ج است و غیر آن همه کجی است و گمراهی
    الله از شما راضی باشد برادر موحد

  9. شما هایی که سر این موضوعات بحث میکنید با هم چه مسلمان چه زرتشتی چه غیره هنوز درک نکردید که دوره این حرفا گذشت الان ما از عصر ارتباطات به عصر اختلاسات رسیدیم به جای اینکارا بفکر خودتون و جیب خودتون باشید

  10. کتابیست مملو از غلو و عنادورزی و غیر تاریخی بر علیه یک اقلیت چند صد هزار نفری
    که کج ذهنی را در اذهان ایجاد میکند و فاقد تأیید زرتشتیان و مورخین .
    همچین کتابهایی و امثال آن مثل کتابهای مرتضی مطهری که از روی تعصب اسلامی
    و بشدت سیاه و سفید نگارش شده اند ارزش تاریخی و وقت گذاشتن ندارند و بدور از واقعیت هستند.

  11. سوال من از جناب فاطمی این هست که اگر فردا اعلام کنن یک زرتشتی هم در دنیا وجود نداره خوشحال خواهند شد یا ناراحت ؟ در کل اگر زرتشتی‌ها از منقرض بشن چه احساسی خواهید داشت؟

    • مدیر سایت

      بستگی داره که چجور منقرض بشن. اگر خدای نکرده با کشته شدن و مردن از بین برن، سبب ناراحتی ام میشه و اگر به ادیان دیگری غیراز اسلام بگروند ، برام فرق نمی کنه امااگر در اثر مسلمان شدن، تمام بشن، خیلی مایه ی خوشحالی خواهد بود.

  12. دین فقط راهی برای رسیدن به خداست، با این صحبت ها فقط دشمنی افزایش پیدا میکنه، در تمام دوران ها آدم خوب و بد زندگی میکردند، مگر مسلمان دزد وکلاش و کلاهبردار وچند زنه نداریم ولی وجوداین افراد به اصل اسلام خدشه وارد نمیکنند.تمام ادیان الهی در زمان خود خوب و کارگشا بودند

  13. سلام .. نسخه PDF این کتاب موجود است ؟ ممنون

  14. در عصری که با راه یافتن فضای مجازی، کمتر کسی سراغ خرید کتاب می رود مگر کتابهای درسی و کمک درسی و امثال آنها
    دو بار چاپ یک کتاب در یک سال، جای شگفتی است و نشان از استقبال خوب و خالی بودن جای آن دارد
    تبریک میگم

  15. این کتاب و این سایت و مدیر و نویسنده آن چیزی نیست جز مصداق این حدیث :

    اگر کسی سخنانی را بر غیرمسلمانی نقل کند و قصدش از آن زشت کردن چهره او
    و از بین بردن وجهه اجتماعی اش باشد و بخواهد او را از چشم مردم بیندازد ،
    خداوند او را از محور دوستی خود خارج میکند و تحت سرپرستی شیطان قرار میدهد
    ولی شیطان هم او را نمی پذیرد.
    امام جعفر صادق : الکافی جلد ۲ ص ۳۵۸

    • مدیر سایت

      چنین حدیثی را در آدرس بالا ندیدم و یک صفحه ی قبل و بعدش را نیز دیدم

      از کجا شما پی به قصد من بردید؟! در قسمتهایی از همین کتاب، از زرتشتی ها دفاع کرده ام

    • مدیوماه به یک شهروند

      همشهری عزیز ما منتقد و مخالف تقطیع و تحریف اوستا و کتب آیین زرتشتی و هر دین و مسلک دیگری هستیم . افزودن یا تحریف اخبار و روایات فارغ از اینکه اصل روایت را قبول داریم یا نداریم روش پسندیده ای نیست . روایت کافی به شرح زیر است
      من روى على مۆمن روایه یرید بها شینه و هدم مروءته لیسقط من اعین الناس اخرجه الله من ولایته الى ولایه الشیطان ،فلا یقبله الشیطان (الکافی ج۲ ص ۳۵۸)
      گرچه از منظر انسانی این رفتار در خصوص مسلمان و غیر مسلمان تفاوتی نمی کند و در هر دو صورت نکوهیده است ولی توصیه برادرانه می کنم که پیرو سنت نیاکان یکتاپرست خود باشیم که ناراستی را نکوهیده می دانستند .

      • مدیر سایت

        پس در این حدیث، سخن از غیرمسلمان نیست

      • مخالف تحریف اوستا ؟؟؟ : در بخش پیشگفتار ترجمه ی اوستای دکتر دوستخواه ایشان میگوید تمام قسمتهای اوستا به جز گاهان و وندیداد به دست ما کامل نرسیده است .
        دکتر پورداود نیز گاتها را دارای تحریف و از هم پاشیده میداند . البته هیچ پژوهشگری این گفته دکتر پورداود را با دلیل رد نکرده است چون واقعا گاتها تحریف شده اند .
        در ایمیلی به آقای دکتر یاغش کاظمی خواستار نظر دکتر دوستخواه درباره تحریفی بودن گاتها شدم که آیا گفته استاد خویش ( دکتر پورداود ) را قبول دارد یا نه که البته جوابی برایم نیامد . البته که من دسترسی به ایمیل آقای دکتر دوستخواه ندارم .
        چه کسی و با کدام دلیل این گفته بنیان گذار اوستاشناسی در ایران را میتواند رد کند ؟ .
        یادم است در جایی خودت مدیوماه گفته بودی دکتر پورداود را قبول داری .
        البته چون هنوز در مرتبه ی بسیار پایینی نسبت به دکتر پورداود هستی این تعصب بیجا بر می آید . اما این که این ادعا را بکنی … میدانی فقط در این سایت [ آنهم به لطف آقای فاطمی مبنی بر تأیید کامنتهایی فاقد بار علمی ] و نه در مجامع علمی این گونه حرفها را میتوانید بزنید.

        • “یادم است در جایی خودت مدیوماه گفته بودی دکتر پورداود را قبول داری” البته از کسی که به پیامبر نسبت دروغ می دهد نسبت دروغ دادن به دیگران بعید نیست . و البته به دلیل اینکه پاسخ نسبت دروغتان به پیامبر اسلام و تصریح در کتاب سید مرتضی عاملی در خصوص نامیدن نام بتها بر فرزندان عبدالمطلب را نمی توانید بدهید ذیل کامنتهای دیگر مطلب می گذارید . شما دو راه داشتید یا صریحا تایید کنید که در کتاب ایشان مطلب نادرستی بیان شده یا نظر ایشان را بپذیرید یا به جهل و ناتوانی و تلبیس خود در این موضوع اعتراف کنید که گویا با فرار از موضوع راه سوم را بگزیده اید .
          ضمنا بنده مانند شما مرید و عالم مطلق و معصوم و مرجع تقلید ندارم . هرکس را بر مبنای دیدگاهش و مستندات نظرش می سنجم .
          قاعدتا دیدگاههای من که با ارجاع به کتب عربی ، انگلیسی و … است غیر علمی است و هر علمی که به شما خمس و سهم امام و پستهای قضایی و جایگاههای ویژه برساند علم است و مابقی کشک است .

          • من پاسخ دادم . مدیر سایت کامنت را پخش نکردند [ که البته نظر ایشان مهم تر است ]. دیدگاه آقای عاملی هم ربطی به موحد بودن نداشت ، بحث را عوض کرده بودی .
            سلمان فارسی موحد نبود ؟ ابوذر غفاری موحد نبود ؟ بحث سر چه بود ؟ موحد بودن یا نبودن اجداد پیامبر و نه ایمان تدریجی و … چرا بحث را عوض کردی ؟ .
            این گفته کذب تو هم مبنی بر تحریف نشدن اوستا کاملا بی اعتبار است .
            اوستا علاوه بر تحریف شدن نا مفهوم هم است .

            • مدیر سایت

              قرار بود روزی حداکثر پنج کامنت بذارید

            • البته من از مدیر سایت تعجب می کنم . منصفانه می گویم هر کجا که مدیر سایت مطلبی را اشتباها منتسب کرده بودند با ذکر موضوع اصلاح کردند ولی انتساب دروغ به کتب و دیگران و حتی خود من به نام تفکری که شما از ان دفاع می کنید و خصوصا دروغ گویی در لباسی که بدان ملبس هستید قاعدتا حتی به نفع دیدگاهتان هم نیست . نمونه ای از دروغ های مستقیم شما طی این چند روز :
              ادعا کردید که من گفته ام پورداود را قبول دارم : کذب محض
              ادعا کردید که پور داود نوشته ” گاتها تحریف شده است ” : کذب محض (در مورد ادعای تحریف گاتها بعدا مطلب جداگانه خواهم گذاشت )
              ادعا کردید که پیامبر صریحا اجداد خود را موحد خوانده و هرگز این حدیث ادعایی را ارایه ندادید .
              ادعا کردید که پور داود آرمئیتی را دختر اهور مزدا خوانده !!
              و دهها ادعای دروغ دیگر
              ضمنا من بحث را عوض می کنم یا شما ؟بحث در مورد نامیدن نام بتها توسط عبدالمطلب بر فرزندانش بود و ادعاهای شما که می گفتید اولا این اسامی نام بت نیست : در آن کتاب نوشته نام بت هست ، گفتید که عبدالمطلب این نام ها را بر فرزندانش نگذاشته : در ان کتاب امده که خودش گذاشته یسمی ابناءه ب …. و عبارت مناف اسم صنم ایشان می گوید در ابتدا نام بتها را گذاشته و بعدا موحد شده است و شما می گویید در پشت پدرشان موحد بوده اند . نمی توانید با کلمات بازی کنید و این تناقضات را پنهان کنید .
              فرار شما در این موضوع و موضوع موحد نامیدن صریح اجداد توسط پیامبر و عوض کردن دایم بحث یعنی ناتوانی و تلبیس خود را پذیرفته اید .

          • با سلام ؛ آقای فاطمی گفته بودید مدتی کامنت ها پخش نمیشود الآن دو هفته بیشتر میگذرد ، پس با اجازه :
            آنجا که این اعجوبه گفت :
            « ادعا کردید که من گفته ام پورداود را قبول دارم : کذب محض »

            کامنت این باستان ستای افراطی در تاریخ :
            بهمن ۲۱, ۱۳۹۶ در ۵:۰۵ ب.ظ
            ذیل پست :
            http://www.raherasti.ir/2337
            در کامنت فوق گفته است :

            ( چون فقط پورداود را قبول دارید و بنده هم ایشان را معتبر می دانم )

            اما همین فرد در کامنتی و در وبلاگ خودش استاد پورداود را … پان ترک خطاب میکند .
            آدم دروغگو باید رسوا شود … باید .

  16. با سلام و عرض تبریک و تهنیت محضر استاد فاطمی عزیز. با آرزوی موفقیت برای شما. حقاً به حال شما غبطه می‌خورم. گاهی هم حسادت! در هر صورت دست‌بوس شما هستیم.

    • مدیر سایت

      جناب آقای رستمی، شرمنده می کنید.
      فراوان پیش آمده که جنابعالی نقص های بنده را جبران کردید. بارها بخاطر کمبود آگاهی ام در بحثی، تنها راه باقیمانده برایم جنابعالی بوده اید که با تماس تلفنی یا از طریق تلگرام، مشکل را در میان گذاشتم و تاکنون بی جواب نمانده ام در حالی که اسمی از شما نبرده ام. بازدیدکنندگان این سایت، خبر ندارند که یکی از پشتوانه های علمی این سایت، شما هستید.
      فعالیت گسترده اما بی نام و نشان و خالصانه تان در فضای مجازی، سبب نجات جوانان فراوان از ورطه ی انحراف اعتقادی شده است.

  17. فخرالدین اسدی طوسی

    سلام بر استاد فاطمی و درود بر صدیق شریف رستمی
    ارادتمندم و مایلم مراتب خورسندی خویش رو بابت چاپ کتاب راه راستی به عرض برسونم.
    بسیار خلاصه و رساننده ی منظور و مقصود مولف هست .
    قلمت مانا رفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code