خانه / سایر مطالب / جنگ ایران و عراق / نامه آیت الله مشکینی به فرزندش در جبهه / سفارش به حفظ جان در نامه نیست!
آیت الله علی مشکینی

نامه آیت الله مشکینی به فرزندش در جبهه / سفارش به حفظ جان در نامه نیست!

آیت الله میرزا علی مشکینی (درگذشت ۱۳۸۶) رئیس مجلس خبرگان رهبری، رئیس جامعه مدرسین و امام جمعه قم، هنگام حضور فرزندش شهید جواد مشکینی در دفاع مقدس، نامه ی زیر را برای او ارسال کرده است:

میدان نبرد حق علیه باطل، اسلام بر ضد کفر، اخلاص علیه نفاق، و محیط نورانی رزمجویان سراپا ایمان، عاشقان لقاء محبوب، صف‌شکنان معرکۀ توحید در جبهۀ کربلای غرب و جنوب ایران.
نور چشمی، آقای جواد مشکینی ملاحظه فرماید. ان شاء الله!

بسم الله الرحمن الرحیم.
نور چشمی جناب آقای جواد مشکینی را با سلام و عرض ارادت یاد می‌کنم.
امیدوارم که در جبهه جنگ نور و رحمت، و اسلام و قرآن علیه ظلمت و کفر و نفاق و استکبار موفق به انجام خدمات ارزنده‌ای بشوید.شهید جواد مشکینی فرزند آیت الله مشکینی
خدا را پیوسته در نظر داشته باشید و نماز را در اول وقت انجام دهید و نحوه جهاد با دشمن را از نظر آشنایی به اسلحه و فنون آن و از نظر تاکتیک جنگی و بویژه خدمت به مبارزان کاملاً یاد بگیرید و در ثواب هر خدمتی که انجام می‌دهید حتی کمک به دادن آب و گستردن و برچیدن سفره غذا و جاروب و پاک کردن محل و بردن اسلحه و مهمات و یاری مجاهدان راه حق و سربازان رشید اسلام، به هر طریق، پدرتان را نیز شریک نمایید.
آن جا سنگر اسلام است و تقویت ایمان است. آن جا محل تکامل روح است. جبهه زحمت بدنی دارد و تعالی روانی، جبهه خطر جانی دارد و امنیت ایمانی، جبهه عبادت سیاسی دارد و معنویت عرفانی.
سنگر مسلمین، محراب است؛ یعنی جنگ با شیاطین انس. و محراب مسلمان‌ها، سنگر است؛ یعنی نبرد با شیاطین جنّ.
فرزندم! قدر آن جبهه را بدان که قرن‌ها باید بگذرد و این چنین میدان جهاد در راه اسلام پیش آید. فرزندم! جبهه جنگ امروز مقرّ حکومت الله است علیه شیطان‌های زمان. جبهه امروز، مرکز نهضت انبیاست علیه طاغوتان ضد دین. جبهه امروز، کربلایی وسیع و عاشورایی جدید است الهام یافته از کربلا و عاشورای حسینی(ع) و ادامه آن هدف و آن قیام است.
فرزندم به هوش باشد که آن جا محل دلباختگان راه حق است و عاشقان ذات اقدس الله. فرزندم! آن جا شهادت امروز است و سعادت فردا. آن جا میدان مسابقه روان‌های پاک است از همه چیز گسسته و به حق تعالی پیوسته. ارتش ما مظهر اسلام است و سپاه ما تجسم ایمان است و بسیج ما نمایانگر قدرت حق است و رزمندگان ما سپاهیان نیرومند توحید.
فرزندم! خوشا به حالت که نزدیک به الله شدی و من دور از آن سعادت. هنگام نماز و راز و نیاز، به اخلاص کامل دعا کن که افتخار خدمت به اسلام را به ما ارزانی دارد و قبول فرماید.
سلام بر شما و همه رزمندگان عزیز، و روحم فدای رزمندگان باد!
علیّ المشکینی
۶۳/۵/۴

شهید جواد مشکینی فرزند آیت الله مشکینی

همچنین ببینید

آیت الله محمود بیانی پدر شهید محمدکاظم بیانی

آیت الله محمود بیانی (درگذشت در هفته ی دفاع مقدس سال ۱۳۹۷) از شاگردان امام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code