خانه / شخصیت ها / اسلام شناسان / امام خمینی / تفاوت از جان گذشتگی امام خمینی با خارج نشین های ضد انقلاب!

تفاوت از جان گذشتگی امام خمینی با خارج نشین های ضد انقلاب!

به قلم مدیر سایت
ضد انقلاب های خارج نشین با ابزار شبکه های تلویزیونی ماهواره ای، سایت ها و شبکه های اجتماعی، همیشه همفکرانشان در داخل را تحریک می کنند برای شرکت در تظاهرات برضد جمهوری اسلامی.

امام خمینی نیز همفکران خود را به شرکت در تظاهرات بر ضد رژیم پهلوی تحریک می کرد. اما این کجا و آن کجا؟!

امام خمینی
امام خمینی به دور از دسترسی رژیم، با پیام ها و سخنرانی هایش مردم را تحریک نمی کرد. انقلاب را در سال ۱۳۴۲ از قم در چنان خطری شروع کرد که وقتی او را به تهران بردند، تصور کرد که می خواهند او را در میان راه اعدام کنند.
دلیل خروج او از کشور، تبعید از سوی حکومت بود و وقتی اجازه ورود پیدا کرد، برای مبارزه وارد کشور شد.

یادآوری
زمانی امام خمینی وارد ایران شد که انقلاب به اوج رسیده بود و سردمداران رژیم پهلوی، خطر مرگ را در برابر چشمان خود می دیدیدند. مار زخمی خطرناک تر است. بنابر این احتمال ساقط کردن هواپیمای حامل وی زیاد بود چنانکه در زمانهای بعد، فراریان به آن اذعان کردند.

ضد انقلاب های خارج نشین
اینان حاضر نیستند در راه مبارزه با حکومت اسلامی، متحمل کمترین رنج شوند. در آن سوی دنیا در جای امن و امان نشسته اند و با کمال پررویی پیام می دهند که در این راه از همه چیزشان گذشته اند!
اگر راست می گویند و از جان و مال خود گذشته اند، وارد ایران شوند و با نظام اسلامی مبارزه کنند و الا در برابر دریافت دستمزد، حرافی کردن کار دشواری نیست.
جمعیت ده ها هزار نفری تظاهر کننده در خارج، عدد کمی نیست. چرا داخل ایران چنین تظاهراتی را انجام نمی دهند؟!

یادآوری
ممکن است گفته شود: بسیاری از ضد انقلاب ها در خارج از کشور، سن و سالی ازشان گذشته و از آنها انتظار از جان گذشتگی نیست. اما امام خمینی در سال ۱۳۴۲ در ۶۱ سالگی مبارزه را شروع کرد.

بیانی از دکتر عبدالکریم سروش:

نشر در این سایت: آبان ۱۴۰۱

همچنین ببینید

خاطره ی تلخی که امام خمینی بارها تکرار کرد!

به قلم مدیر سایت ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۸: من واقعاً متأسف مى شدم، به من برمى …

۵ نظر

  1. حکومت برانداز بشو نیست، اینو تو گوشتون فرو کنین، حداقل تا زمانی که رهبر انقلاب زنده هستن و انشالله بعد از گور به گور شدن دشمنان ایران هم زنده میمانند!! چیزی که داره تو شهر های مختلف مث ایذه و اصفهان و مشهد و سنندج اتفاق می افته فاز های نهایی غرب و اسرائیل برای به جنگ داخلی کشاندن ایران هست!! فاز جنگ خیابانی ، ترور های کور، ایجاد اعتصاب خیالی سراسری برای فلج کردن اقتصاد کشور هرجور که شده حتی باز زور اغتشاشات!! ولی این نقشه ها یکی یکی داره شکست میخوره!! مردم برای اعتصابات کوچکترین همیاری نکردن و نخواهند کرد!! تمام عاملین ترور ها دارن بازداشت میشن!! الان یازده نفر از تروریست‌های ایذه و بقیه تروریست‌های مشهد و اصفهان دستگیر شدن!! لعتیا همشونم دارن از باکو میان تو ایران!! سپاه باید یه بار برای همیشه به حراملقمگی های باکو پایان بده!!
    به ایرانم قسم، به تمام مقدساتی که بهش باور دارم قسم اینا موفق نخواهند شد ایران وارد جنگ داخلی کنن!!
    اینجا ایرانه!! کشور مادر منطقه!! اولین و قدیمی ترین کشور جهان!! باشرف ترین و سلحشور ترین مردمان جهان!! اینجا سوریه و عراق و دیگر کشور های مصنوعی منطقه و کشورک های میکروسکپی خلیج همیشه فارس نیست!! اینجا اصالت داره!! دلاوران اینجا زیر مکتب سید الشهدا آقا امام حسین و امیرالمؤمنین امام علی (ع) پرورش پیدا کردن!! از دیار پهلوانان و از دیار جنگجویان افسانه‌ای ایران همچون سورنا و فرخان بزرگ!! دشمنان ایران و این نظام همچین ویژگی هایی رو ندارن!! اونا فقط یه مشت بی وطن و بی همه چیز هستن!! یه مشت مزدور که برای پول بیگانه کشور خودشون رو فروختن!!
    تاریخ انقلاب نشون داده که دلاوران این کشور چه بلایی سر خائنین و مزدوران آورده و خواهد آورد!!
    همون طور که قبلا گفتم دست غیبی پشت ایران و این انقلاب استوار ایستاده و همواره کشورمونو حفظ کرده!!

    • البته من هم باور قلبیم این هست که نظام مستحکم و استوار خواهد ماند ولی حرکات احساسی در این شرایط هجمه همه جانبه (که بی سابقه است) کار رو دشوارتر میکنه نمیدونم آذربایجان علی اف چقدر دست داره بعید هم میدونم در حد و اندازه این حرفا باشن همون مانور سپاه حسابی اونها رو ترسوند مهم ترین مورد جنگ رسانه است که جبهه انقلاب در اون ضعیفه همین کیان پیر فلک رو در نظر بگیریم و حرفای مادرش که نظام رو مقصر دونست خیلی راحت زمینه ساز کشته شدن چند نفر دیگه است امیدوارم پدرش زنده بمونه و اوضاع شفاف تر بشه و مورد آخر متاسفانه تریبون هایی که در اختیار ائمه جمعه یا فرماندهان سپاه و بسیج هست به خوبی استفاده نمیشه و حتی بعضا حرفای عجیبی هم زده میشه که اوضاع رو پیچیده تر میکنه

      • خود علی اف عددی نیست مشکل اساسی حضور اسرائیل تو باکو هست که داره تروریست‌هارو آموزش میده!! رزمایش ارس رو هم ما برای فقط باکو انجام ندادیم!!در درجه اول برای زهر چشم از ناتو و ترکیه انجام دادیم که بحثش کمی طولانیه و به دیدار اردوغان و پاشینیان و مکرون و علی اف مربوط میشه و شایعه تسلیم سیونیک توسط پاشینیان!! رزمایش ارس برای اون کله گنده ها بود نه فقط این الهام دماغ!!
        اینا تو اقلیم هم حضور داشتن که سپاه همین اواخر یه افسر ارشد سیا رو اونجا کشت!!
        درمورد مادر پیرفلک هم در اومده که چه کسانی رو فالو کرده!! از سعودی نشنال و بی بی سی و فلاحتی و… بگیر تا کانال فارسی اسرائیل!! کاملا مشخصه خوراک ذهنی این خانم از کجا نشات میگیره!! یعنی همینجا تمام حرفاش میره زیر سوال!!

    • ما فیلم کفن کردنشو تو آلمان دیدیم حاجی این بلدیه هر روز هر روز ور ور زر زر میکنه
      می‌جنگیم می‌میریم ایرانو پس میگیریم

      • آره تو فکر کن ایشون بدل بودن!! یعنی یه بدل تمام مدت دهن شما رو سرویس کرده؟! زشته به خدا😂
        شما فعلا اگه جرات دارین پرچم تجزیه طلب های کنارتون رو پایین بکشین بعد حرف از پس گرفتن ایران بزنین!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code