خانه / مناسبت ها / سیاسی / فیلم / حمایت و همدردی مضحک ضد انقلاب های خارج با معترضان داخل!

فیلم / حمایت و همدردی مضحک ضد انقلاب های خارج با معترضان داخل!

به قلم مدیر سایت
این روزها شبکه های ماهواره ای یکسر ادعای «همدردی و حمایت خارج نشینان از معترضان داخل» را سر می دهند.

چگونه؟
عده ای حمایشتان به این است که دائم در تلویزیون های ماهواره ای، در برابر دریافت حقوق، معترضان را به اعتراض بیشتر تشویق می کنند. آنها نه تنها از خودشان مایه نمی گذارند بلکه فعالیت داخلی ها ابزاری است برای رونق پیدا کردن شغل کارکنان رسانه ها. هرچند آنان با کمال پررویی ادعای «گذشتن از همه چیزشان برای آزادی ایران» دارند!

عده ای در خارج برای حمایت از معترضان داخلی، در راهپیمایی شرکت می کنند. راهپیمایی هایی که به تفریح بیشتر شباهت دارند اما راهپیمایی اعتراضی در ایران یعنی بازی با جان و موقعیت خود.

عده ای شرکت در کنسرت رایگان را به حساب همدردی با معترضان می گذارند! حمایت واقعی از معترضان، شرکت در اعتراضات در داخل ایران است.

ادعای دستگیری به محض ورود به ایران، غیر قابل قبول است؛ زیرا از میان ده ها هزار نفر که در خارج راهپیمایی می کنند، جمهوری اسلامی حداکثر برای هزار یا دو هزار نفر از آنان پرونده دارد. بقیه چه؟!

همدردی با اعتصاب کنندگان
خارج نشینان برای حمایت از راهپیمایی ها بر ضد جمهوری اسلامی، مثل آنان در خارج راهپیمایی راه می اندازند.

صداقت اقتضا می کند به جای حمایت زبانی از اعتصاب کنندگان، دست از کار بکشند تا در عمل با فقر اعتصاب کنندگان، همدردی کنند.

خواننده های میلیاردر و مشوق دیگران به اعتراض، حاضر نیستند کنسرت خود را برای همدردی با اعتصاب کنندگان، تعطیل کنند.

کارکنان تلویزیون های ماهواره ای که بیش از دیگران، مردم را تشویق به اعتصاب می کنند، چرا خودشان به عنوان همدردی، اعتصاب نمی کنند؟ اگر خود را صدای مردم می دانند و نباید کارشان تعطیل شود، بدون حقوق کار کنند تا با مشکلات مالی اعتصاب کنندگان همدردی عملی کرده باشند.

دو فیلم آخر مربوط به ۵ مهر ۱۴۰۱ است. اینگونه معترضان را با دروغ، امیدوار می کردند.

 

انتشار یادداشت: آبان ۱۴۰۱

همچنین ببینید

پیشگویی در مورد جمهوری اسلامی ایران (۲)

به قلم آیت الله محمدی ری شهری «فاضل ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین سید …

۸ نظر

  1. چیزی که هست اینه که مطالب اینها رو عده ای باور می کنن حتی عده ای از سیاسیون و به اصطلاح جامعه شناسان ایران که اسامیشون رو میدونید مدام در نگه داشتن وضع پیش امده تحلیل ارائه میدن البته از صرف اعتراض نباید فراری بود ولی وقتی با رادیکالیسم همراه شد بایستی احتیاط کرد همین دیشب مسجدی در تهران به آتش کشیده شد نمیدونم این به اصطلاح نخبگان چه جوابی دارن

  2. شخصی برایم گفت:در قبرستان زنی را دیدم که برسرقبر مردی جوان نشسته بود. بمن گفت این جوان پسرمه که با دوتا بچه از دنیا رفته ومن باید مخارج بچه هاشو بدم.

    آن زن کمک مالی ازم خواست. بهش گفتم: سرقبر پسرت میشنم هرچقدر دلت بخواد گریه میکنم اما پول نمیدم!!

    قضیه ضدانقلابها در خارج هم همینطوره. تا آنجایی از معارضان داخلی حمایت وهمدردی میکنن که چیزی ازشون کم نشه اما در جایی که بخوان صدمه ببینن پای کار نیستن.

  3. اگرضد انقلابهایی که خارج هستن راست میگن که با اعتصاب کنندگان میخوان همدردی کنن لطف کنن اونها هم مغازه ها و شغل هاشون را در خارج تعطیل کنن و اعلام کنن که: ما هم میخواهیم در غم بی پولی اعتصاب کنندگان شریک باشیم

  4. محمدحسین ابراهیمی

    نمونه بارز وطن فروشان دورو و منافق همین شهرام همایون هست!!
    شهرام همایون علاوه بر اینکه یه غربگدای به تمام معناست ولی مث بقیه اعضای اپوزیسیون نفهم نیست کاملا حالیش هست که چه خبره!! حتی میدونه چهره واقعی رضا پهلوی چیه و اینکه رضا دماغ از عربستان پول میگیره منتها اون یه بیزنس داره که نمیخواد کسابیش کساد بشه!! اون سعودی نشنال رو متهم میکنه که داره برای تجزیه ایران فعالیت میکنه ولی خودش هنوزم از کسانی مث علی جوانمردی و چنتا تجزیه طلب معروف مث دوشوکی رو تو برنامش دعوت میکنه!! میدونه رضا پهلوی داره از سعودی پول میگیره ولی بخاطر بیزنس و کاسبی خودش و اینکه هنوز اون خوی سلطنت طلبی کلاسیکش داره هنوزم پشت رضا پهلوی ایستاده چون رضا پهلوی اسپرم محمدرضا شاه پهلویه!!
    جالبه تمام این سلطنت طلب ها و عشق کوروش ها یه روده راست تو شکمشون نیست!! اخریش هم اون یارو سلطنت طلب نادان که از اسمش هم بدم میاد هست که کل پزش این بود که یه عده رو جذب نظام کرده که مشخص شد اون یه عده ای که میگه یه مشت گاو از قماش برندازان بیشتر نیستن!! مخصوصا بعد اتفاق شاهچراغ که رسما اونم با روشی موذیانه به کمپین وطن فروشانه «کار خودشونه» پیوست!! این یارو شک نکنین دیگه اون محبوبیت قبلش رو بدست نخواهد اورد چون کلا از همون اول همین بسیجی ها و مذهبی ها بردنش بالا و بهش مشروعیت دادن و همونا هم میزننش زمین!!

  5. بی اندازه متن خنده داری بود چون رسانه های داخلی ایران هم مردم فلسطین ، سوریه و لبنان را به جنگ با اسراییل تشویق میکنند !
    در واقع در برنامه های داخلی که در حمایت از لبنان و فلسطین انجام میشه هم خبری از اعتصاب غذای کارکنان یا ورود شخصی ان بزرگواران به صحنه جنگ با اسراییل نیست ، مردمی هم که در تجمعات داخلی شرکت میکنند هم برنامه ای برای اعتصاب شغلی و غذایی ندارند اتفاقا انگیزه مالی هم دارند !
    هرچند بعیده کسی از خارج نشین ها حمایت مالی بکنه اما ان بابایی که از امریکا به برلین میره خب قطعا انروز اعتصاب کرده ، اتفاقا انها در تجمع برلین امتیازات سیاسی زیادی از دولت المان گرفتند اما در تجمعات داخلی جلب توجه خارجی وجود ندارد ، دولت ایران اگر بتواند هفتاد هزار نفر را در المان در حمایت از فلسطین جمع کند تا الان حکومت المان اسراییل را بایکوت کرده بود

    • از قیاست خنده آمد خلق را .جناب ارسطو اسراییل اشغالگره با حمایت بلوک شرق و غرب هم این کار رو کرد بله رسانه های داخلی این کار رو میکنن ولی در ایران کمک از مال و جان خود هم برای رفع اشغالگری اسراییل شده ولی خیلی بعید می دونم امثال اسماعیلیون و کریمی و علینژاد و رضا پهلوی جنم این کارا رو داشته باشن حالا این که مردمی که در راهپیمایی روز قدس یا غیره شرکت میکنن انگیزه مالی دارن حرف لوث و مبتذلی شده و توهین به شعور خودتون هم هست علاوه بر این که اعتصاب و این موارد در فرهنگ غرب ریشه داره و معمولا طرفداران این فرهنگ این کار رو میکنن . چه کسانی امتیازات سیاسی از آلمان گرفتن اون هم با اون تنوع در نگرش و حضور پر رنگ تجزیه طلبان؟؟؟ کاری با جمع کردن اینها از سراسر اروپا و امریکای شمالی ندارم ولی آمار هفتاد هزاری از کجا اومده ؟ سوال آخرم اینه که چرا دولت آلمان باید اسراییل رو بایکوت کنه ؟ مگر آلمانها تامین کننده مهم سلاح و شریک تجاری بزرگی برای اسراییل نیستن؟

  6. در اغاز جنگ با عراق همین رضا پهلوی به نیروی هوایی جمهوری اسلامی درخواست کرد به عنوان خلبان وارد جنگ با عراق بشه ، متن نامه موجوده این جنم نیست ؟ شما خودت وارد کابین خلبان بشی موقع تیکاف قلبت میاد تو دهنت چه برسه به اینکه با جنگنده وارد حریم هوایی عراق بعثی بشی ، اونم برای ایرانی که هیچ امنیتی در ان نداری !
    کی از جان و مالش مایه گذاشته ؟ منطورت از مال نفت خامه که چند دهه دیگه یه بشکه هم ازش نمیمونه و هیچ برنامه ای هم برای سرمایه گذاری و توسعه اقتصاد غیر نفتی وجود نداره ؟ مگه سرمایه های کشور متعلق به دسته خاصی هست که میگید مالشون ؟
    خیلی از مناطق ایران توسط روسیه اشغال شد و از جغرافیای کشورمون جدا شد همین الان هم اشغالگری های روسیه در اوکراین ادامه داره ، فقط اسراییل اشغالگره ؟ مردم اوکراین که کشته و زندانی و اواره شدند مردم نیستند ؟

    • عجب مگر من ادعای خلبان بودن کردم اینها در زمان جنگ علیه جمهوری اسلامی مستقیم و غیر مستقیم با رژیم بعث همکاری می کردن حالا با یه نامه ای که اصلا معلوم نیست به عنوان سند معتبر تاریخی میشه استناد کرد یا نه داری براشون وجهه سازی میکنی؟ مگر همین ها سرمایه های این کشور رو نبردن نکنه اون موقع نفت خام ارث اینها بوده؟ من کجا گفتم مالشون یعنی نفت خام ابدا منظور من این نبود رزمنده یا فردی که جان و مال خودش رو در قبال اشغالگری اسراییل فدا کرده جنم داره نه امثال رضا پهلوی که با دیدار با سناتورها و مقامات مختلف امریکایی داره تحریم ایران یا به قول شماها جمهوری اسلامی رو تشویق می کنه به قول معروف ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان پاراگراف آخر حرفات برام مفهوم نیست بیشتر به انحراف موضوع می پردازه اسراییل در پی تشویق به مهاجرت گسترده یهودیان سراسر جهان برای تشکیل کشور یهودی در سرزمین فلسطین اعلام موجودیت کرد(ظلم اصلی رو اروپایی ها کردن مردم فلسطین تاوان دادن که از نظر شما ظاهرا مشروعه) جنگ اوکراین و روسیه بر سر وضعیت روس تباران شرق اوکراین بوده و خود ناتو هم کم مقصر نبوده در ثانی علاوه بر روسها بریتانیا هم از شرق و غرب ایران زیاد جدا کرده این رو هم بگو مگر من منکر ترکمنچای و غیره شدم که این حرفای بی ربط رو میزنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code