خانه / مناسبت ها / سیاسی / شایعه سازی و شایعه پراکنی / ترور زائران در شاهچراغ

شایعه سازی و شایعه پراکنی / ترور زائران در شاهچراغ

به قلم مدیر سایت
از برنامه های شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب، ساخت شایعه و پراکندن آن است. یکی از شایعه ها نسبت دادن حمله تروریستی در شاهچراغ در غروب ۴ آبان ۱۴۰۱ به جمهوری اسلامی است.

وقتی که اعلام شد حمله ای تروریستی در شاهچراغ رخ داده، بدون آگاهی از زوایای قضیه، شبکه های معاند فوری اعلام کردند این کار را جمهوری اسلامی انجام داده برای انحراف افکار عمومی از چهلم مهسا امینی در ۴ آبان ۱۴۰۱ و کمرنگ کردن آن.

وقتی که داعش مسئولیت حمله تروریستی را به عهده گرفت، ضد انقلاب با کمال پررویی اظهار داشت که جمهوری اسلامی با داعش متحد شده برای منحرف کردن افکار از چهلم مهسا!

نادانی دشمنان جمهوری اسلامی
نادان ها یا کسانی که مخاطبان خود را نادان فرض می کنند، توجه ندارند که اگر جمهوری اسلامی می خواست چهلم مهسا امینی را تحت الشعاع قرار دهد، چند روز قبل از چهلم یا دست کم روز قبل از آن، چنین اقدامی را می کرد و با سروصدای زیاد…؛ نه همان روز، آن هم هنگام غروب که مراسم چهلم تمام شده.

آیا به واقعیت نزدیک تر نیست که داعش برای گرامیداشت چهلم مهسا امینی و همصدا با اغتشاشگران، چنین اقدامی را کرده؟

آبان ۱۴۰۱

همچنین ببینید

خاطره ی تلخی که امام خمینی بارها تکرار کرد!

به قلم مدیر سایت ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۸: من واقعاً متأسف مى شدم، به من برمى …

۲ نظر

  1. به امید روزی که این دزدها همه رو در حال تقاص دادن ببینین

    الهی تقاص خون تمام بی گناهان رو بدن و همه عدالت خدا رو ببیند چه بی گناهان قبل از مهسا و چه بعد از اون که نه بهشون میگن شهید و نه حرمنی بهشون میذارن و حتی بدترین رفتار رو با خونواده هاشون دارن

    • شهدای واقعی، شهدای مدافع حرم و ایران در سوریه و شهدای مدافع امنیت هستن نه یه مشت الدنگ جوگیر!! من گفتم مهسا امینی هم قربانی قانون غلط گشت ارشاد بود هم درحال حاضر قربانی شما جماعت لاشخور!! خوانواده مهسا که همه کار براشون کردن ، تا رئیس جمهور هم بهشون زنگ زد و عذرشونو خواست!!
      آیا آرمان علی وردی بیگناه نبود که شماها اونو زیر شکنجه کشتید!! وحشی گری هایی که شما دارین انجام میدین نمونش رو تو قرون وسطی انجام میدادن!! شماها میتونید ایران بسازید؟!
      شما جماعت یه مشت خون اشامید که با خون ارضا میشید!! و خون تمام بیگناهان این چند وقت اخیر رو برای نابودی ایران جاری کردین!! شماها مزدور بن سلمانید!! و این شعار نیست حقیقته!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code