خانه / مناسبت ها / سیاسی / چرا تجمع‌های ایرانیان خارج‌‌نشین در قضیه مهسا امینی گسترده بود؟

چرا تجمع‌های ایرانیان خارج‌‌نشین در قضیه مهسا امینی گسترده بود؟

تجمع های ایرانیان در خارج از کشور بر ضد جمهوری اسلامی، به آن گستردگی که ادعا می کنند نیست اما نسبت به تجمع های قبلی، بیشتر بوده است.

خبرگزاری فارس تحلیل جالب توجه در این زمینه دارد که بازدیدکنندگان این سایت را از طریق لینک زیر به مطالعه آن دعوت می کنم:

علت بیشتر بودن ایرانیان ضدانقلاب در تجمع ها

فایل تحلیل مورد اغتشاشات اخیر

آبان ۱۴۰۱

همچنین ببینید

خاطره ی تلخی که امام خمینی بارها تکرار کرد!

به قلم مدیر سایت ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۸: من واقعاً متأسف مى شدم، به من برمى …

۲ نظر

  1. مطلب توسط یک‌شخص با هویت نامعلوم یا اصلاحا فیک نوشته شده است ، ینی کسی پشت مطلب نیست که مسئولیت مطلبش را به عهده بگیرد ،چه کسی میتواند این اراجیف را گردن بگیرد ؟ اینکه مثلا ایرانیان المان درامد کافی ندارند معنیش اینه ایشون نمیدونن المان یک کشور سوسیال هست و درامد همه باهم تقریبا برابر است اگر نارضایتی باشد باید همه مردم المان ناراضی باشند ، از انطرف معلوم نیست طبق چه قاعده ای در صورت وقوع انقلاب در ایران شخصی که در المان زندگی میکند باید به نان و نوایی برسد ؟‌

  2. اینکه وضعیت تورم آلمان و کلا اروپا در حال حاضر داغونه شکی نیست توش مخصوصا با فشارهای اقتصادی له کننده روسیه و آمریکا ولی این دلیلش نیست!! البته خیلیاشون اینکارو میکنن که مثلا برای تمدید ویزا شون میان تو خیابون شعار می دن و از خودشون هم فیلم میگیرن!! منتها دلیلش بحث رسانه ست! حکومت و ایران تو این چهار هفته زیر شدید ترین و غیر منصفانه ترین تیغ حملات از تمام رسانه های انگلیسی زبان و عربی زبان تا رسانه های جریان اصلی فارسی زبان بود!! مجموعه اتفاقاتی که افتاد مث کشته سازی ها ، آتش سوزی اوین ، حمله تروریستی زاهدان ، تجمعات دانشگاه شریف ، اتفاقاتی که تو بعضی از مدارس دختران افتاد همگی باعث شد تمام طیف مخالف نظام در خارج که رسما تو انحطاط بودن توشون امید و توهم انقلاب ایجاد بشه!! اونم اتفاقی مث مهسا امینی که قشنگ احساسات همه مردم رو فوران کرده!!
    همه رو هم اوردن از سلطنت طلب و کومونیست و تجزیه طلب پانکرد و پانترک و جماعت لگبت و فمنیست و هرچی آدم کج و کوله بود اوردن!! مخصوصا تو این تجمعات اخیر برلین که حسابی گندش در اومد!! دلیل تجمعشون هم یه جورایی خود نظام بود!! نظام کاری کرد که اینا بیان تو خیابون وگرنه به هیچ وجه اینا توانایی برگزاری چنین راهپیمایی رو نداشتن!! و تازه حساب کنین این دوره طلایی اتحاد براندازان بود که تو چندین کشور به جون هم افتادن و هم با خودشون هم با پلیس اون کشور وارد کتک کاری شدن!!
    من گفتم اگه حکومت خودش رو متحول نکنه و یه پوست اندازی و آسیب شناسی درست و حسابی انجام نده آخرش این خودش هست که به خودش ضربه میزنه!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code