خانه / دروغ پراکنی / ترویج دروغ در فضای مجازی / ازدواج و آمیزش با دختر زیر نه سال
ازدواج

ترویج دروغ در فضای مجازی / ازدواج و آمیزش با دختر زیر نه سال

به قلم مدیر سایت
یکی از مشکلات در فضای مجازی، دروغ پراکنی است. کامنت زیر، نمونه ای از آن دروغ هاست. شخصی که خود را جواد معرفی کرده، چنین نوشته است:

«آیت الله خمینی هم در توضیح المسائل خود ذکر کرده:
مساله ۲۴۱۰: اگرکسی دختر نابالغی را برای خود عقد کند و پیش از آنکه ۹ سال دختر تمام شود، با او دخول یا وَطی کند چنان که راه بول و حیض یا راه حیض وغائط او را یکی نماید، دیگر نباید با او نزدیکی کند اما وطی اشکالی ندارد…!!
آیا منطقی و اخلاقی ست که در فضای مجازی تیتراژ بزنیم:
”رواج همخوابی با دختران خردسال میان مسلمانان شیعه ”
بعد هم سینه سپر کنیم که در احکام دینی مسلمانان به روشنی حکایت از آن دارد که مردان بالغ مجازند با دختران زیر ۹ سال همبستر شوند و ترویج حجاب تنها نوعی سرپوش بر این هوس بازیهاست؟»

توضیح
یک) در توضیح المسائل امام خمینی عبارت «اما وطی او اشکالی ندارد» وجود ندارد. گویا دروغ ساز نمی دانسته که «وطی» یعنی «نزدیکی» یا اینکه بلد نبوده چگونه دروغ بسازد.
دو) با اجازه ی ولی دختر، تنها عقد دختر زیر نه سال جایز است نه آمیزش با او. گناه نزدیکی به قدری بزرگ است که برخی علما گفته اند: بنابر احتیاط واجب، اگر چنین آمیزشی صورت گیرد، تا آخر عمر، آمیزش آن مرد با او حرام خواهد بود.
سه) همانگونه که امام خمینی در مسأله ی ۲۴۲۹ فرموده است، چنین نیست که دختر نابالغ را در هر شرایطی بتوان به عقد کسی در آورد. نباید برای دختر مفسده ای داشته باشد. مثلا اگر در محیطی زندگی می کنند که دختر بدنام می شود یا بخاطر دست دوم به حساب آمدن، در آینده نتواند، با دلخواه خود ازدواج کند، ازدواج در زیر نه سال، جایز نیست.

توضیح المسائل امام خمینی ص 332

توضیح المسائل امام خمینی ص ۳۳۲

توضیح المسائل امام خمینی ص 334توضیح المسائل امام خمینی ص ۳۳۴

شناسنامه توضیح المسائل امام خمینی

فروردین ۱۳۹۷

همچنین ببینید

هدف از مبالغه در معرفی ایران باستان

به قلم مدیر سایت چرا اینقدر ایران باستان به ویژه عصر هخامنشی را علم می …

۶ نظر

  1. – مخالف هر نوع تحریف و تغییر در کلمات هستم . ای کاش همین رویه را در مورد مطالب سایت ادیان نت هم در پیش می گرفتید . چه طور این سایت مجاز است هر مظلب تاریخ طبری را با حذف و اضافات دلخواه خود چاپ کند ؟ یا بسیاری از تیتر های شما صراحتا تحریف لغوی و معنایی مطلب منابع ذیل مطلب است .-
    – اگر در مورد رساله آیت الله در بررسی یک مساله باید به مساله های دیگر توجه نمود همین امر را در مورد ماتیکان قبول ندارید و بر اساس هر بند ماتیکان ادعاهای خود را پشت سر هم ردیف می کنید .
    – هر زمان بنده یا کسانی در تحلیل ماتیکان یا اوستا چیزی می گوییم می فرمایید سندتان چیست ؟ به روش خودتان سند شما برای اینکه منظور آقای خمینی از مفسده این باشد که : ” اگر در محیطی زندگی می کنند که دختر بدنام می شود یا بخاطر دست دوم به حساب آمدن، در آینده نتواند، با دلخواه خود ازدواج کند، ازدواج در زیر نه سال، جایز نیست ”
    – و اما بازهم به روش خود شما اگر این حکم به جای :
    “اگرکسی دختر نابالغی را برای خود عقد کند و پیش از آنکه ۹ سال دختر تمام شود، با او دخول یا نزدیکی کند چنان چه او را افضا نماید ، هیچ وقت نباید با او نزدیکی کند ”
    به این صورت آمده بود : ” اگرکسی دختر نابالغی را برای خود عقد کند ، پیش از آنکه ۹ سال دختر تمام شود، نباید با او دخول یا نزدیکی کند ” به فطرت و مصلحت نزدیک تر نبود ؟
    – شما در موارد متفاوت بودن حکم در موضوعی را مستند رواج آن در میان زرتشتیان دانسته اید و در مقابل تذکرات فراوان که
    شاید در اینجا با بیان موضوعی خواسته تبعات و قبح ان را بیان کند نه رواجش را ، روش خود را عوض نمی کنید / سایت ادیان نت مطلبی از وندیداد در ممنوعیت آتش زدن و مجازات سوزاندن مردگان را مستند رواج آدم خواری در بین ایرانیان باستان معرفی می کند http://www.adyannet.com/fa/news/1721
    اکنون کسی با روش فکری شبیه شما بودن حکمی در رساله را مستند رواج آن حکم در شیعیان دانسته . فکر نمی کنید در روش خود باید تجدید نظر کنید و بدانید که با مستند قراردادن ارداویراف نامه و ماتیکان نمی توانید تیتر بزنید رواج …… در میان زرتشتیان یا ساسانیان یا موبدان ؟

  2. کی به کی میگه دروغگو !
    کنایه من به تیکه برداریهای موذیانه و غیرمنصفانه شما از کتب متفرقه
    بعضا با مولفان مجهول الهویه بر علیه زرتشتیان بود .
    « من هم مثل شما نقل قول کردم و مثل شما نتیجه گرفتم »

    و قضاوت را میگذاریم بعهده خرد خوانندگان و سنجش کفه دروغگویی
    و راستگویی تاریخ اسلام تا به الانِ سران حکومتهای مقدس اسلامی .
    مساله ۲۴۱۰ عینا در توضیح المسائل روح الله خمینی چاپ ۱۳۶۳ وجود دارد
    که در دانلود اینترنتی آن یکی شدن راه حیض و غائط دختران زیر ۹ سال را
    به افضا تغییر حیثیت داده اند که در اصل همان معنا را میدهد.
    اگر حالا شما با نزدیکی با دختران ۹ سال مشکلی ندارید ولی وطی آنان را
    دروغ میدانید برمیگردد به پاسخ شما در باره مساله ۲۴۹۳ توضیح المسائل که گفته بودید
    ایرادی در صیغه کردن دختران شیرخوار هم نمی بینید
    کار شما از خدعه و تقیه هم گذشته بلکه شما و امثال شماها را باید به دادگاههای بین المللی
    احضار کرد تا بفهمید فتواهای اسلامی از این قبیل برابر هست با آزار جنسی دختران خردسال
    و عوارض تروماتیک زایی که تا پایان عمر ممکن ست اختلالات روانی بهمراه داشته باشد.
    آنوقت با تیکه برداریهای کودکانه برای خود معرکه گرفته اید و سایت و کتاب براه انداخته اید
    و مدام زرتشتیان را با ازدواج با محارم افترا میزنید ؟
    چطور میشود که بهاییان هم در فرهنگ شیعه به ازدواج با محارم متهم می شوند ؟
    در ضمن امام راحلتان در تحریر الوسیله ـ ج ٢ ـ الصفحه ٢۴١
    لذتهای جنسی متفرقه از شیرخوارگان دختر را بدون اشکال دانسته اند
    که از شرح بیشتر آن شرم دارم …….
    http://shiaonlinelibrary.com/الکتب/۷۱۸_تحریر-الوسیله-السید-الخمینی-ج-٢/الصفحه_۲۴۱

    • مدیر سایت

      من عین عبارت کتاب پژوهشگری را نقل می کنم و اگر کتاب در دسترسم باشه عکس آن صفحه را می گذارم اما شما هنگام نقل سخن امام خمینی چیزی را اضافه می کنید که در آن نیست. آیا کار من با کار شما مثل همه؟!

      مگر میشه امام خمینی بگه: نمیتوان با آن دختر نزدیکی کرد اما میشه وطی کرد؟! نزدیکی و وطی هم معنا هستند. تصویر رساله ای را که میگید اینطور نوشته بفرستید. چرا دروغ روی دروغ میگی تا دروغ اولی را راست نشون بدی؟!

       

    • آخر جهل تا چه حد ؟ تا چه حد ؟ :

      http://offer13.blog.ir/post/7

      شما هم آقای جواد دارید به جرگه فرقه مدیوماهی می پیوندید … بی منبع و سند و البته مهمل گویی .

      • بی سند شما سخن می گویید که احوط را فتوی و حکم جواز را فتوی نمی دانید و طرح مساله می خوانید . سر خود را مثل کبک زیر برف فرو کرده اید و فکر می کنید مردم امروز همان ایرانیان دوره فتحعلی شاه و محمد شاه و سلطان حسین هستند که زندگی خود را پای کسانی بریزند تا دستی بر سرشان بکشند یا با فوتی بدبختی ایشان که ریشه در همین پیوند زور و تزویر داشته از بین ببرند .
        تشریف ببرید به مساجد محلات ، تشریف ببرید به قطارهای مسافری و اتوبوسهای بین شهری و مشاهده کنید که رفتار جماعت شما چه بر روز دین و عبادات مردم آورده و آنقدر مردم از امثال تو ریا و دروغ و فریب دیده اند که حرف عالمان مصلح هم دیگر به گوششان نمی رود . نوبت تو که برسد اوضاعت بدتر از این هم خواهد بود . افسوس که عالمان حقیقی و مصلح سکوت کرده اند و غرق شدن جامعه در ریا و بی دینی و فقر و فحشا و دروغ و تحریف و تزویر را نظاره می کنند تا روزی برسد که سیلاب ویرانگر بداخلاقی و جنگ مذهبی و بددینی همه ما را با هم ببرد .

        • و بازهم شیخ ما گفت :
          افسوس که عالمان حقیقی و مصلح سکوت کرده اند …

          ای عالم حقیقی سکوت خود را بشکن ای عالم حقیقی . ای بت شکن … سکوت خود را با جهل مردم بشکن و بیدار کن همگان را … ای بت شکن این ریا کاری ما را بشکن ای بت شکن … تبر حقیقت را بردار و بشکن ای بت شکن … ای عالم حقیقی … .

          واعجبا از پیامبر مدیوماه … واعجبا .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code