خانه / مناسبت ها / سیاسی / پرسشی از اغتشاشگران: در برابر داعش چه برنامه ای دارید؟

پرسشی از اغتشاشگران: در برابر داعش چه برنامه ای دارید؟

به قلم مدیر سایت

خطاب به اغتشاشگران
اگر خیال می کنید کوتاه آمدن جمهوری اسلامی در برابر شما، نشانه ضعف حکومت است و شما قدرت گرفته اید، در کودن بودن خود شک کنید. ادعای سرنگونی جمهوری اسلامی به دست شما، طنزی بیش نیست.

اگر خبر ندارید جمهوری اسلامی از اغتشاشات شما چه بهره ها می برد، سخت در اشتباهید.

اگر به فرض محال جمهوری اسلامی به دست شما سرنگون شد، فقط با این یک مشکل چه می کنید؟ داعش. بی تردید پس از سقوط جمهوری اسلامی، داعش به سرعت جان خواهد گرفت.

اگر خیال می کنید با واگذار کردن بخشی از ایران به داعش آرام می گیرد، داعش را نشناختید.

اگر خیال می کنید داعش شما عرق خورها و بی حجاب ها و کم اعتقادها به اسلام را مهدور الدم نمی داند و رحم خواهد کرد، به ابله بودن خود شک کنید. آنها خیلی از مسلمانها حتی بسیاری از اهل سنت را واجب القتل می دانند تا چه رسد به شما.

اگر خیال می کنید خارج نشینان که امروز شما را تحریک می کنند، در آن زمان سلاح در دست، در برابر داعش به کمک شما می آیند، سخت ساده اید. الآن چه می کنند که آن روز کنند؟

اگر خیال می کنید چند تا بچه قرطی می توانند در برابر داعش مقاومت کنند، سخت کودنید. امثال اینها در جنگ با عراق، چند نفرشان به میدان جنگ رفتند تا بخواهند در برابر داعشِ وحشی تر قد علم کنند؟

بهترین راه
به یقین در حال حاضر هیچ گزینه ای بهتر از جمهوری اسلامی برای شما قابل تصور نیست.
در درجه اول در برابر جمهوری اسلامی همه پل ها را پشت سر خراب نکنید.
در درجه دوم با جمهوری اسلامی همراهی کنید که حتما به صلاح دنیای شماست.
در درجه سوم اگر نمی توانید با جمهوری اسلامی رفاقت داشته باشید، دست کم با رعایت ظواهر اسلامی به زندگی عادی و بی دردسر خود مشغول شوید. در این صورت به یقین جمهوری اسلامی مزاحمتی برای شما نخواهد داشت.

همچنین ببینید

چرا تلویزیون های ضد انقلاب این همه دروغ می گویند؟!

به قلم مدیر سایت دروغ پراکنی ویژگی مشترک تلویزیون های ماهواره ای ضد انقلاب است. …

۱۳ نظر

  1. البته صرفا داعش نیست بعضی افراد مخالف نظام از داعش هم بدترن چنانچه این چند وقت نشون دادن و کنترل اینها کار هرکسی نیست گروههایی مثل مجاهدین خلق هم که بماند

  2. این فلک زده ها بدونند جمهوری اسلامی برود ایران خدای ناکرده به سمت تجزیه خواهد رفت در بهترین شرایط می شود لیبی سوریه درست هست تجزیه طلبها مثل این اغتشاشگران یک درصد از جامعه ایران نیست ولی در فضای بعد از جمهوری اسلامی دست به اسلحه خواهند برد در سیستان و بلوچستان و خوزستان و کردستان حتی آذربایجان چون کل کشورهای منطقه به جز ارمنستان دشمن ایران هستند ایکاش این فاسدان دم از کوروش و داریوش و ایران می زند کمی غیرت و شرف داشته باشند البته متاسفانه حاکمیت با ایجاد مشکلات اقتصادی یکی از دلایل معهمش اینجا رسانده امیدوارم مشکلات اقتصادی حل شود مگرنه در آینده اغتشاشات بدتر ایجاد می شود

  3. بسیجی و سپاهی کش

    کیرم تو کص اول و اخرت نویسنده ی سایت داغ ببینی مثل همین مردم با بدترین مرگ بمیری که زبونت به همچین مطالب تخمی میچرخه بدترین مرگ و بدترین عذاب ها به حقت پاکه حروم لقمه ی صیغه زاده ی بسیجی

    • بعضی واقعا دیگه رد دادن

    • شاید ابتدای امر فکر کنیم نشر این پیام درست نباشه ولی به هر ترتیب پرده از واقعیت تفکر عده ای افراد برمیداره

    • خداوند یکتا لعنتت کند که ذات کثیف و داعشی وار خودت را به همه نشان دادی. با این فحش ها فقط دهان خودت را کثیف کردی همین. به خاطر همین گستاخی ات به تو وعده می دهم در روزی که نامش «حسرت بزرگ» است آن چنان به خواری و ذلت دچار بشوی که تا کنون نظیرش را ندیده ای؛ و نیز در آن روز تمامی مسلمانان و رهبران شان در رحمت و نعمت ابدی خداوند یکتا وارد می شوند؛ پس درود خداوند یکتا بر تمامی پیامبران (ص) و امامان (ع) و مسلمانان سراسر دنیا به ویژه بسیجی ها و سپاهی ها.

  4. سپاه و بسیج پاک ترین و با شرف ترین آدمهای حال حاضر ایران هستن اینو بارها و بارها ثابت کردن!! کارهای داعشی شما و بی شرفی شما رو میخواین چنتاشو اسم ببرم!؟ آتش زدن مامور ، کوکتل مولوتف زدن تو خونه و مغازه و ماشین مردم ، گلوله باران مردم، کنار تجزیه طلب ها ایستادن و شعار اونا رو تکرار کردن ، زیر شکنجه کشتن چند نفر و فیلم گرفتن از اون ، حمله به کسبه و تخریب مغازه ها ، آتش زدن قرآن ، آتش زدن کلام الله، لخت کردن ناموس مردم تو جوانرود، خوشحالی کردن از باخت تیم ملی از استعمارگر پیری که باعث مرگ نُه ملیون ایرانی شد و بالا بردن پرچمش، و ناراحتی از برد دیروز ایران و خوشحالی مردم!! توهین به گلزار شهدا و تخریب مجسمه مفاخر ایرانی و تمسخر خون شهدای شاهچراغ و تطهیر داعش!! حمایت از وهابی های زاهدان!! کافیه یا بازم بگم؟ شما با این کاراتون یار امام زمانید آره؟! ولی بسیج و سپاه که هر اتفاقی تو ایران می افته اول از همه اونا میان جلو برای کمک و مث شما بی عرضه نیستن و بیشترین شهید رو تقدیم امام زمان کردن اونا دشمن امام زمانند؟! آره اونا دشمن امام زمان سعودی هستن که شماها پیرو و گوش به فرمانشید تا کشور خودتون رو نابود کنین!!
    شما یه مشت بی وطن و خائن بیشتر نیستید!! یه مشت قاجار صفت!! خب فحش بدید مگه چیزی غیر از فحش براتون مونده؟!

    • جای تاسفه که عده ای اینها رو می بینن و باز هم لجاجت می کنن اینها خیال می کنن اونهایی که دارن از نظام دفاع می کنن لزوما وضعشون توپه و اعتراضی ندارن یا حتی مسخ شدن ولی واقعیت این نیست در اصل هجوم فرهنگ غرب عده ای رو مسخ کرده به نظرم تعداد زیادی از کسانی که این طور شدن روزی پشیمون میشن

  5. با سلام و احترام و خسته نباشی
    جا دارد از جنابعالی و همه مسئولینی که به این نظام خدمت میکنند تشکر نمائیم ….موقعیکه زلزله میشه یا سیل میاد این ها کجا هستند که به داد مردم برسند….خدا به این عزیزان بسیجی و سپاهی و روحانیت خیر بده که واقعا جهادی خدمت میکنند ..زمان مختار هم ،هر چه به این یاران کوته فکر هاگفت ابن زبیری ها گردن همتون را میزنند گوش نکردند…..و گردن همه را زد ….تاریخ هستش…….عزیزان بهتر از جمهوری اسلامی در دنیا نیامده و نخواهد آمد ..انشالله با ظهور آقا امام زمان همه چیز روشن خواهد شد و ولی امر مسلمین با دستان مبارک خود این پرچم جمهوری اسلامی را ،تقدیم حجت ابن الحسن العسگری خواهد داد….انشالله …..به کوری دشمنان جمهوری اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code