خانه / احکام / احکام زرتشتی / زن زرتشتی / ازدواج زرتشتیان / ازدواج زرتشتیان با محارم / خویدوده به معنای ازدواج با محارم نزدیک از قبیل دخترعمو و دخترخاله نیست

خویدوده به معنای ازدواج با محارم نزدیک از قبیل دخترعمو و دخترخاله نیست

به قلم مدیر سایت
یکی از واژه های بحث برانگیز در متون کهن زرتشتی، کلمه ی «خویدوده» است. بی تردید این کلمه به معنای «ازدواج با محارم» است اما برخی می گویند به معنای ازدواج با خویشاوندان نزدیک از قبیل دخترعمه، دخترخاله، دخترعمو و… است. شواهد متعدد بر نادرستی این ادعا وجود دارد. یکی از شواهد، عبارت کتاب زرتشتی «روایت پهلوی» است.

در صفحه ۶ سخن بر سر این است که از میان مادر و خواهر و دختر، خویدوده با کدامیک برتری دارد.
می خوانیم:
«۱ ـ این نیز پیداست که مردی که <یک> بار با مادر و یک <بار> با فرزند دختر خویدوده کند، آن که با مادر است بر آن دیگری برترست زیرا آن که از تنش بیاید، بدو نزدیکتر است…
۳ ـ آن (= خویدوده) با دختر، بر آن دومی که با خواهر کرده باشد، برترست، مگر این که او را فرزند نباشد.
۴ ـ دختر حلال زاده که از مادر زاده شده باشد، اگر پدر با او خویدوده کند، اگر آن دختر از نزدیکی کردن خود او زاده شده باشد، خویدوده با او جایز است وگرنه، پس جایز نیست…».

روایت پهلوی ص 6

روایت پهلوی ص ۶

شناسنامه روایت پهلوی

مهر ۱۳۹۶

همچنین ببینید

مدارک پیش از میلاد مسیح(ع) در مورد ازدواج با محارم

یک. کهن ترین شاهد آنتیس ثِنِس (حدود ۴۴۴ ـ ۳۷۱ ق م) است که می …

۸۵ نظر

  1. کتاب روایت پهلوی چه کسی نوشته؟

    • مدیر سایت

      چنانکه درپیشگفتار کتاب آمده، نام نویسنده معلوم نیست اما محتوای آن نشان می دهد که او از موبدان بوده است.

  2. چند سوال درباره ازدواج با محارم از شما دارم:
    ۱. این ازدواج از چه دوره تاریخی ایران انجام میشده؟ لطفا بازه زمانی بگید.
    ۲. این ازدواج در چه بخش‌هایی از ایران انجام میشده؟ اگر امکانش هست شهر هم بگید.
    ۳. نام چند موبد که این ازدواج را انجام داده‌اند بگویید

    • مدیر سایت

      به فرض که جواب این پرسشها را ندانم چه نتیجه ای می گیرید؟ آیا اگر کسی جواب این پرسشها را ندانست نباید وارد این بحث بشه؟

      اگر کسی گفت: با توجه به نقلها در منابع اسلامی، میان مسلمانان در جزیره العرب برده داری بوده است آیا شرط مطرح کردن چنین ادعایی، این است که بداند در چه دوره ی تاریخی در جزیره العرب برده داری بوده و در کدام قسمتهای آن برده داری بوده و حتما باید نام چند تن از بزرگان اسلام را بداند که برده داشته اند؟

  3. البته که معلوم نیست نویسنده کتاب کیست تا مبادا در راستگویی ایشان شک شود! به احتمال بسیار یک موبد یهودی! که مواجب بگیر کنیسه بوده و از خط و زبان پهلوی هم سردرمیاورده آن را نوشته تا احیانن اگر ایرانی مسلمان خواست به دین نیاکانش بگرود، با خواندن این مهملات حتی ۱% هم به سمت آن هم نرود!…در مملکتی که بنای باستانی “کعبه زرتشت” پس از اکتشاف، نو سازی!! شده، سکوهای ۴ طرف بنا برداشته شده! و به جای آنها الواح با خط یونانی !! جایگزاری کرده اند آیا نوشتن ۴ تا جمله مغرضانه و بی سند و مدرک و دستکاری تاریخ کاری داره؟!!…البته نوسازی بنای یاد شده از شاهکارهای دانشگاه شیکاگو و شرق دوستان یهودی بوده است!…پیدا کنید پرتقال فروش میهن دوست را در این آشفته بازار فریب و ریا!

    • اگر اینجوریه که شما میگید
      پس ممکنه اصل وجود زرتشت و کورش و …..
      محصول جعل یک مشت قلم به دست مزدور یهودی بوده
      که اومدن پول گرفتن و چند تا کتاب دادن بیرون

      • آنها در درازای تاریخ ثابت کرده اند که نوآوری ندارند! بلکه هر آنچه وجود دارد به سود خود دستکاری و یا مصادره میکنند. تاریخ پر از دسیسه ها و نفوذ موریانه وار آنها در امپراتوریهای بزرگ و سرانجام فروپاشی امپراتوریهای قدرتمند است. مثل امپراتوری عثمانی!… یکی از مواد چندگانه پروتکل صهیون اشاره به آمیختن دروغ و حقیقت به گونه ای که به راحتی نتوان آن را تمییز داد، دارد!… آنها کوروش را به نفع خود مصادره کرده اند و به دوره هخامنشیان بیش از سایر دوره های تاریخی ایران پرداختند تا کل تاریخ ایران را در ۲۵۰۰ سال خلاصه کنند!…گرچه تقویم رسمی امروز ما هزار و سیصد و خورده ای است!!…آنها هرگز از روبرو حمله نمیکنند و همیشه در سایه امور را اداره میکنند. اگر ایرانیان باستان همه با خانواده خود همخوابی میکردند (خود یهودیها همچین چیزی دارند!) ، الان ما باید با لشگری از بیماران ژنتیکی به جای ملت کنونی ایران روبرو بودیم!

      • کوروش و داریوش و شاهان دیگه ایران کتیبه دارن و سنگ نوشته دارن و با هزاراجور ازمایش باستان شناسی مثل ازمایش کربن ۱۴ و …. اثبات شده که برای چه تاریخی بودن نیاز حتی به اسناد تاریخی و کتب غربی برای اثبات تمدن باشکوه قبل از اسلام ایران نیست

      • ملت دنیا برای خودشون تاریخ سازی میکنن ما داریم با دست خودمون تاریخمون رو دفن میکنیم ، چرا???
        کشور ترکیه که یک کشور من دراوردی هست کلی از مشاهیر ایران مثل مولوی ، بیرونی ، ابن سینا یا پورسینا و ملانصرالدین و فارابی و .… رو رسما دزدیده و بنام خود مصادره کرده و در هر کوی و برزنش با افتخار اینها رو به توریستها ترک معرفی میکند
        اونوقت عده ای عرب زده رسما تمدن ایران رو انکار میکنن
        خانه از پای بست ویران است
        خواجه در بند نقش ایوان است

        • مدیر سایت

           باید مواظب باشیم مثل بدکاران، تمدن دروغی برای خودمون نسازیم

        • تمدنی که اثبات شده و بقایای اون هست دروغین نیست
          عین واقعیت و حقیقته
          نباید گذاشت مشاهیر و عظمت قبل از اسلام رو دیگران به نفع خودشون مصادره کنن
          بدخواهان و ایران هستند که میخوان ایران رو از تمدن تهی کنن و هر کدام از این اسطوره های کشو ما رو به اسم خودشون به دنیا معرفی کنن و ما رو یک کشور بدبخت بادیه نشین متحجر بی اصل و نسب و تروریست نشان بدن و قصدشون هم تجزیه ایران هست

        • بنده عاشق دینم و ملیتم هستم اما اونقدر هم ساده نیستم که سرم کلاه بره و دینم و ملیتم و یه عده بیندازند به جون هم تا بتونند با تفرقه و دروغ از آب گل الود ماهی بگیرند

        • منظورتون خودتون هستید جناب مرصاد که با مشت بر دهن تاریخ گذشته قبل از اسلامتون میزنید تا له و لورده بشه تا ایران تهی بشه از تمدن تا فقط اسلام بمونه تکلیف ایرانیهایی که دین دیگه ای دارن یا دین ندارن یا….. چیه? ملیت مختص همه ایرانیهاست ولی دین یه اعتقاد قلبیه که محترم هست اتفاقا اشخاصی شبیه جنابعالی هستن که با تفرقه انداختن بین ادیان و حتی ملیت خواسته یا ناخواسته بالاخره ما رو دشمن شاد میکنین ، اگر ایران رو ازتون بگیرن کدوم کشور مسلمون به شما ملیت میده?ارزش خاک با هیچ چیزی در دنیا برابر نیست

          • اولا ارزش ایران رو مایی که برای هر کیلومترش٧۰ شهید دادیم خیلی بهتر از هر کسی میدونیم
            دوما اگر به آمار بدست آمده از وصیت شهدا توجه کنید خواهید فهمید که اگر به خاطر دین و ناموس و ولایت نبود
            هیچکس حاضر نبود فقط برای خاک جونش از دست بده
            دین برای ما تنها یک اعتقاد قلبی نیست
            بلکه یک شیوه همه جانبه زندگیه

    • با توجه به حرف شما این موضع رو چگونه تحلیل کنیم متن اوستا اولین بار توسط یه سرباز فرانسوی که درارتش انگلستان درهند خدمت میکرد از زبان پهلوی به فرانسوی ترجمه شد .
      حالا سوال گیریم این کتاب همون اوستا بوده حال چرا درهند فقط بوده واصلا درایران نبوده دوم چی جوری یه سرباز فرانسوی با خط وزبان پهلوی اشنایی داشته وتونسته اونها رو به فرانسوی ترجمه کنه ؟؟ اگر شما شکل دیگه ای از این شکل ترجمه دارید بفرمایید .استفاده میکنم . اولین بار که این رو تو کلاس درس دانشگاه شنیدم تا مدت ها برام جای فکر داشت .

  4. شما از ازدواج محارم در بین زرتشتیان گفتید ولی کجاست؟ ایا اجرا میشه؟ اگر دینی بود الان هم اجرا میشد و به فرض محال اگر بوده و الان نیست نشون میده آیینی هست که امکان بهبود خودش رو داره.
    اما در دین شما پیامبرتان با همسر پسرخوانده خود زید ازدواج کرده و حتی شما قانونی گذاشتید که افراد میتونند با فرزند خوانده خودشون ازدواج کنند. این کارها ازدواج با محارم و تنفربرانگیز است البته شاید برای شما نباشه اما از نظر هر انسان ازاده ای بده آدم به همسر فرزند خوانده خودش نظر داشته باشه.

    • مدیر سایت

      ازدواج با فرزندخوانده چه ایرادی داره؟ مگر فرزندخوانده محرمه؟

      • خیلی ایراد داره چون وقتی شما دختر کوچکی رو به فرزندخواندگی میگیرید و او مثل بک پدر به شما اطمینان میکند و زمان نسبتا طولانی رو مثل پدر و دختر با هم سپری میکنید و نگاه او به شما پر از حس اطمینان و علاقه و امنیت است و پس از مدتی این حس تبدیل میشه به یک حس عدم اطمینان روحی و مالی ، ترس و وحشت و از دست دادن حس پدر داشتنی که تمام عمر ان دختربچه با او گذشته
        و بیکباره حس مطلق خلاء
        قوانین ما درمورد حقوق زن و کودک احتیاج به بازنگری زیادی داره

        • مدیر سایت

          وقتی از همان اول به دختر بگه که من پدر تو نیستم مشکلی پیش نمیاد و تازه مگر ازدواج با چنین شخصی توهین و آزار و اذیت او هست؟ چه بسا خود دختر چنین تمایلی داشته باشه و اصلا در ازدواج باید رضایت دو طرف وجود داشته باشه
          وقتی که موقع ازدواج دختر فرارسید دیگر «دختربچه» نیست.

          • اتفاقا در رمان معروف بابا لنگ دراز دختره قهرمان داستان با پدر خواندش ازدواج میکنه همه هم خوشحال بودند کسی هم اعتراض نکرد
            در ضمن بحث ما ازدواج با محارمه صرف فرزند خواندگی که محرمیت ایجاد نمیکنه
            اگر اینجوریه پس اگر مثلا استاد بره به خواستگاری شاگردش
            و به شاگرد بربوخوره که من به شما سالها به چشم استاد شاگردی مینگریستم چطور به خودت اجازه دادی بیای خواستگاریم
            از فردا باید ازدواج استاد و شاگرد رو هم ممنوع اعلام کنیم
            و بعد از یه مدتی چون سلیقه ها مختلفه تنها راهی که میمونه اینکه با نقاشی روی دیوار ازدواج کنیم

  5. محرم و نامحرم اصطلاحات دینی شماست. چطور از اینکه بعدن با دختر بچه ای ازدواج کنید که مانند پدر او را در آغوش کشیده اید و همیشه فکر می کرده فرزند شماست احساس انزجار نمی کنید؟

    • مدیر سایت

      اگر معنای محرم و نامحرم را بدانید متوجه میشید که در دین زرتشتی هم مطرحه. محرم شخص یعنی کسی که ازدواج با او حرامه و نامحرم یعنی ازدواج با او حرام نیست. براساس اعتقادات فعلی زرتشتی ها پدر محرم دخترشه یعنی پدر نمی تونه با دخترش ازدواج کنه

      اولا به دخترخوانده نباید دروغ گفت که : من پدر تو هستم.

      ثانیا اگر از ازدواج با پدرخوانده اش انزجار داره، ازدواج نکنه و ازدواج زوری باطل و حرامه

      • مساله قانون هست که اجازه اینکار رو میده و شاید مردان مریض بسیاری از این مساله سو استفاده کنن و به بهانه بزرگ کردن طفل دختربچه رو اورده تا موعد مقرر از بچه سواستفاده جنسی کنن و اگه طفل یا دختر بالغ قبول نکرد مقرری او رو قطع کنن
        یا در این بین با زن خودشون در خانواده بر سر دختر دچار بحران بشن که صددرصد همینطور خواهد شد
        چرا سری که درد نمیکنه مدام دستمال می بندید?
        ملت هر روز قوانین مترقی تر میزارن چرا ما هر روز به دوره غارنشینی نزدیکتر میشیم
        !!!!!!!

        • مدیر سایت

          حالا که چنین قانونی وجود داره و میدونیم که مردان هوسران فراوانند مگر چنین چیزی بوفور در جامعه ی ما پیش میاد که بچه دختری را بیارن بزرگش کنند تا وقتی بزرگ شد باهاش ازدواج کنن؟
          چه کسی میاد بچه دختر کوچکی را با زحمت زیاد بزرگ کنه با این امید که شاید روزی ازدواج با اونو قبول کنه؟!

        • شما چی فکر میکنی .فکر میکنی بچه رو بقالهای سرکوچه کیلویی می فروشن ؟اصلا از قوانین فرزند خواندگی چیزی می دونی ؟ اینا به نظر خود استدلاله ؟

        • اقای علی شما از قوانین فرزندخواندگی میدونید بفرمایید چرا نگاه جنسی پدر به دختر فرزندخوانددش مشکل در خانواده ایجاد نمیکنه ??
          چون بچه رو بقالهای سرکوچه کیلویی نمیفروشن پس ما هم الله بختکی نباید از بچه ها سواستفاده کنیم و راه سواستفاده رو باز بزاریم برای مردان مریض

          • مدیر سایت

            مرد تاوقتی با دخترخوانده ازدواج نکرده حق نداره نگاه جنسی کنه

            و دختر با قبول همسری، نگاه جنسی را پذیرفته. پس وقتی پدرخوانده به نگاه جنسی کرد بعد از ازدواج (بارضایت دختر) سو استفاده نیست

          • بعضی وقت نه اول موضوع رو می دونیم نه اخر اون رو بعد اظهار ظر که چه عرض کنم حکم هم میدیم .اول اینکه فرزند خواندگی تابع شرایطی می باشد و درایران تقریبا گرفتن دختر به فرزند خواندگی صفره .این اولی . دوم فرزند خوانده چه پسر وچه دختر اگر باشد هیچ ارتی از پدر خوانده وماد رخوانده نمی برد تاکید میکنم ارث نه بخشش مال قبل از فوت . سوم یه سوال اگر یک خانواده یک دختر و یک پسر را به فرزند خواندگی قبول کنند و ان دو بعدا بخواهند با ازدواج کنند از نظر شما ایرادی نداره ؟ یا داره ؟ سوم در مسیحیت ازدواج با فرزند خوانده امری رایج ومعمول هست یه مثال خیلی ساده داستان بابا لنگ دراز رو یادت هست اخرداستان جودی ابوت با کی ازدواج میکنه ؟؟ خاطرت هست . درضمن وقتی در امری خدا به اون فرمان داده شما دیگه از خدا غیرتی تر نباش .

        • ماهم اتفاقا بحثمون همینه
          چرا با وجود احکام مترقی اسلام
          بیایم از یک دین باستانی مثل زرتشتی با احکام عجیب و غریب
          دفاع کنیم
          ها!!!؟؟
          @@@@@@@&&&&##########

      • مدیریت محترم سایت با سلام .
        قبلا هم اینجا عرض شد که داستان فرزند خواندگی درایران قوانین خاصی دارد و تقربیا به فرزند خواندگی دختر درایران درحد صفر می باشد .چند وقت پیش مجلس طرحی رو تصویب کرد که به زنان مجرد یا مطلقه بالای ۳۵ سال با شرایط خاص فرزند دختر برای فرزند خواندگی وسرپرستی داده می شود . به کسانی که مدافع تفکر یا دین زردشتی هستند بفرمایید شما پاسخ خودتان رو درباره ازدواج با محارم یا همان ایین خویدوده بفرمایید واینکه درفلان جا هم هست دراسلام هم هست به نوعی فرار از پاسخ است .

    • همانطور که شما با ازدواج با خواهر و مادرتون احساس انزجار نمیکنید.
      خودتون اعتراف کردید فقط ما مسلمونا محرم و نا محرم داریم!!!!!؟؟؟؟؟

  6. خیر مدیر محترم بشدت برای اون طفل مشکل پیش میاد و اصلا فردی که از اول با نگاه جنسی و دید ازدواج به طفل نگاه میکنه صلاحیت فرزندگرفتن رو نداره
    طفل مدتی طولانی با نگاه پدر و امنیت و اعتماد با یک مرد بزرگ میشه و ناگهان این نگاه تبدیل به نگاه دیگری میشه
    یعنی ناخوداگاه پدری که به شوهر تبدیل میشه!!!!!!!
    فرض کنید پدری نگاه جنسی به دخترش داشته باشه
    اینکار عواقب بسیار پیش بینی نشده ای برای زن اون خانواده و کل اون خانواده خواهد داشت
    محرم و نامحرم بمعنای حفظ حریمه نه اینکه غیر از اینها هر کاری بشه کرد بکنیم و درست باشه و انسانی و اونهم خدا قرار داده تا به حریم هم انسانها چشم نداشته باشن و از نظر ژنتیکی هم معلولیت پیش نیاد
    فرزندان ادم و حوا با چه کسانی ازدواج کردن ??ما همه فرزندان فرزندان ادم و حوا هستیم که خواهر و برادر بودن

    • فرزندان ادم و حوا با چه کسانی ازدواج کردن ??ما همه فرزندان فرزندان ادم و حوا هستیم که خواهر و برادر بودن…)) شما اونجا بودی ؟ یا از منبع خاصی میگی ؟ نظر زردشتی ها چیه ؟ یادرست بگم زردشت چی میگه ؟؟؟؟

      • این داستانها در کتب ادیان مختلف اونده و منم اینها رو نقل کردم چون هیچ کدوم از ما دقیقا نمیدونیم انسان جطور پا به زمین گذاشته قطعا من اونجا نبودم صرفا نقل داستانهای کتب ادیان مختلف رو گفتم که طبق انها ما همه فرزندان فرزندهای ادم و حوای اولیه بودیم که انها با هم خواهر و برادر بودن غیر از اینه شما بفرمایید من از جهالت دربیام ???

        • اول اینکه وقتی درباره موضوعی چیزی نمی دونی اظهار نظر نمیکنن بلکه سوال میکنن . دوم به نظر عقل شما ایا خداوند که احکامش درهمه دورانها بر حیا وغیرت برای انسانها بوده با هابیل وقابیل میگوید با خواهرانشان ازدواج کنید ( هر چند درزردشت انحرافی وتحریف شده برای ایین خویووده از این استدلال بریا ازدواج با محارم استفاده میکنن) سوم ایا خداوند که ادم را از عدم خلق کرد نمی توانست انسانهای دیکری را هم بریا ازدواج خلق کند ؟ یکی از دلایل به بن رسیدن دراین موضوعات اینه که می خواهیم قدرت خدا رو با عقل بشری محاسبه کنیم .

        • شاید شما ندونی و لی در قرآن ما مسلمانها وحتی در تورات و انجیل امده
          مسئله برای ما روشنه

  7. اگر این سایت گفتگو است چرا انجا که استدلالی در برابر سخن من ندارید کامنت را نمی گذارید؟ این مونولوگ شما را بیشتر می ماند.

  8. اگر سیستم کنونی چیره بر دنیا را بشناسیم(سیستم زرسالاری یا کاپیتالیستی پول محور یا همان صهیونیسم) و با آگاهی از گذشته و تاریخ واقعی، فهمیدن خیلی از مسایل برایمان راحتتر میشود. ۱- مذاهب برای این به وجود آمده اند که: ۱- بین افراد یک جامعه جدایی بیاندازند (یک نگاه به کامنتهای این صفحه بکنید!)، ۲- با جدا کردن افراد کنترل آنها راحتتر میشود و ۳- فرد مذهبی قدرت تجزیه و تحلیل و پرسش ندارد چرا که همه چیز را از خدا و مصلحت او میبیند حتی بدبختی خودش را !….مذاهب را چه کسانی میسازند؟ آنها که به غارت و چپاول علاقمندند. به همین سادگی اقتصاد و سیاست و مذهب همه به هم مربوطند!…

    • مدیر سایت

      لطفا کوتاه بنویسید

    • احسنتتتتتتتتتتتتتتت تازه مذاهب شاخه شاخه هم شدن
      ادیان دارن مدام به عناصر ریز و ریزتر تبدیل میشن تا افراد رو کاملا از هم جدا کنن

    • پس از نظر شما اولا خدایی نیست دوما اگر باشه فقط بنده ها رو خلق کرده که بیندازتشون به جون هم
      آره؟ چه خدای ظالمیه این خدا

    • دین در نزد خدا یکیست وان اسلامه
      امام صادق ع میفرمایند:
      اگر تمام پیامبران را در یک شهر جمع کنیم هیچ اختلافی بینشان اتفاق نخواهد افتاد
      این نشون میده اتفاقا
      عامل تفرقه دین نیست بلکه کسانی هستند
      که به خاطر دنیاشون علایق شخصی خودشون رو قاطی میکنند با حرف خدا
      و ادیان رو به بدعت آلوده میکنند

      • منظور ایشون رو نفهمیدید
        منظور ایشون مذاهب و شاخه های اونه که هر روز زیادتر میشه نه ادیان الهی
        قطعا عامل تفرقه انسانها هستن نه ادیان چون ادیان همشون راه خداست نه فقط اسلام

      • شما عدد ۶انگلیسی رو از پایین ببینید چه عددی همون ۶حالا مسیر دیدنتون رو عوض کنید بلند شید برید از سمت مقابل اون عدد رو ببینید چی مبیبینید?۹انگلیسی
        مذاهب طرز دیدن شما به دین هستن
        دعوای مذاهب دعوای دوتا ادمه که از دوجهت مختلف یکی داره به بقیه میگه این عدد۶هست اون یکی میگه ۹ هست ، هر دوشون هم اگه به سمت خودشون بری و عدد رو نگاه کنی درست میگن.ماهیت اون عددکه همون ادیان هستن تغییری نکرده نه کم شده نه زیاد
        واقعا شما دنبال یاد گیری هستین? فکر نکنم

  9. جناب مدیر سایت چرا اینقدر از رو شدن چهره واقعی اسلام وحشت دارید؟ چرا از کامنتهای من هر آنچه که دلتان میخواهد نشر میکنید؟ چرا نمیخواهید ایرانیان بدانند که وارث چه تمدنی هستند؟!

    • مدیر سایت

      باید مقررات سایت را رعایت کنید
      از توهین و بلندنویسی (مخصوصا مطرح کردن چند موضوع در یک کامنت) خودداری کنید

  10. مدیر محترم جامعه ایران بیمار و مریض روحی کم نداره وخصوصا بعلت بالارفتن سن ازدواج و یخت گیری خانواده دختر و بیکاری و کم پولی مردان ، هستند افراد بیمار و هوسرانی که از همه موقعیتها سواستفاده کنن ، دوست پدر اتنا اصلانی رو فراموش نکنید ، کسانیکه از اعتماد و بی پناهی و کوچکی اطفال سواستفاده میکنند زیاد شدن
    این نگاه باید تغییر کنه نه اینکه قوانینی گذاشته بشه که مشکلات خانواده ای که دختر بفرزندی میگرین رو صدچندان بکنه ، این راه عبور برای اون مرد خطرناکه!!!!!
    ربطی به این نداره که چون چنین چیزی به وفور در جامعه پیش نمیاد پس راه مردان مریض رو باز بزاریم
    قوانین رو باید با توجه به اوضاع و روان و روح و عرف جامعه بسنجیم
    ازدواج با حیوانات هم حرام نیست پس از این ببعد هم بگوییم اشکالی به این عمل قبیح وارد نیست و اشکال ندارد

    • اصلا اینهمه دختر چرا باید طرف بتونه و بخواد که با فرزند خوانده خود ازدواج کنه??? اگر دختر خیلی کم بود باز یه چیزی اینکار غیر عرفی و غیراخلاقی است و صدمات جبران ناپذیری به زن خانواده و خود دختر میزنه
      قوانین ما هر روز داره پسرفت میکنه

      • مدیر سایت

        اگر بخواهید اینطور حرف بزنید بگید: دختر اینهمه فراوونه چرا طرف با دخترخالش ازدواج کنه؟
        فرض بر اینه که هردو به چنین ازدواجی راضی هستن و چرا باید مانع بشیم
        اگر دختر به پدرخواندش احساس پدری میکنه ازدواج با اونو قبول نکنه

    • مدیر سایت

      دوست پدر آتنا چه ربطی به فرزندخواندگی داره؟
      ازدواج با حیوانات حرامه

  11. نگاه دوست پدر اتنا به اتنا نگاه مریض گونست و بیمارگونه که حاکی از مشکلات جنسی و روحی و روانی این مرد داره که دنبال کودکانه ربطش به موضوع اینه ، از این دست مردان در جامعه کم نیستن مضاف براینکه دختر کوچک نمیدونه ازدواج چیه و با این وضعیت بزرگ نمیشه اما اون مرد گنده کاملا اگاهه که میخواد با این طفل در اینده نزدیک چه کنه? بچه عقلش نمیرسه ما که قانون میزاریم باید عقلمون برسه و حساب همه جا رو بکنیم
    جناب علی:
    شجره فرزندان ادم رو ببینید. چرا الله بختکی حرف میزنید ایا بجز ادم و حوا کس دیگه ای طبق کتب ادیان در زمین وجود داشته که بچه های ادم و حوا بخوان بعدا باهاش ازدواج کنن?????
    چرا اینقدر این مسایل رو پیچیده میکنید ، از یه زمانی خداوند برای اینکه بشر مدام با نزدیکترین افرادش ازدواج نکنه و نسلش معلول نشه و افراد خانواده نسبت بهم احساس امنیت داشته باشن تا هسته خانواده شکل بگیره حریم قرار داده همین

    • مدیر سایت

      در مورد ازدواج با فرزندخوانده باندازه کافی من و شما سخن گفتیم. دنبال نکنید
      اگر حال داشتم پست مستقلی در این زمینه میذارم

  12. اگه ازدواج با فرزندخوانده و احکام مشابه ای که جز احکام مترقی اسلام محسوب میشه و همه مسلمانها هم بهش اعتقاد دارن و عمل میکنن و عواقب این عمل ضد اخلاقی و سوء استفاده های احتمالیش هم اصلا موجبات تکدر خاطرشون رو فراهم نمیکنه و حاضر هم نیستن و با عقل و وجدان کمبودهای خودشون رو بفهمن و جبران کنن و همه چیز عالم خلقت از جمله چگونگی تشکیل ادم در زمین که دقیقا چطور بوجود امده هم براشون روشن هست و ازدواج بارخواهر و مادر هم به هم وطنان زرتشتی خود میبندد (انگ زدن ) چیزی باقی نمونه برای گفتن جز تاسف

  13. جناب مرصاد اگه مطلبی مونده حوصله داشتین پایین بنویسید چون نتونستم بخونم که بخوام جواب بدم ، امان از تعصب و کوته بینی . نه فقط در اسلام در مسیحیت و یهودیت و حتی در دین زرتشتی (البته کمتر از اون سه دین) هستند افراد متعصب و دگمی که بحث کردن باهاشون بیفایدست چون فکر چهارچوب دار نمیشه ازش اومد بیرون و از بالا نگاه کرد
    مثل یک چهاردیواری که توش گرفتاری، برای فکر کردن و تحول ایجاد کردن و رشد کردن باید بی مرز بود تا بشه اشکالات خودمون رو رفع کنیم

  14. منطق سخن میگوید...

    در جواب دوستانی که میگن…چرا ایرانی ها بیماری ژنتیکی نگرفتن…با وجود جماع با محارم…یا که میگن چون مردم این کار رو دوست نداشتن و نمی کردن پس اصلا چنین چیزی نبوده….باید بگم قدری مطالعه کنید…اولا اون کسی که دچار بیماری ژنتیکی بشه اغلب قبل از تولید نسل میمیره…دوما خدا رو شکر این تحریف بزرگ در دین زرتشت بیشتر خاص اوخر عصر ساسانی ست که و زمان کافی پیدا نکرد تا بتونه بین مردم نفوذ کنه چرا که ظهور اسلام و حمله اعراب توان مبلغان ازدواج با محارم رو گرفت…که بخواهند از بالا (طرف حکومت)جامعه سازی کنند…ثالثا این که مردم به بخشی از دین عمل نکنن معنیش این نیست که اون بخش وجود نداره…الان گروهی از مسلمانان روزه نمیگیرن این ینی در اسلام روزه نیست….این که مردم با محارم جماع نمیکردن دلیل نمیشه که این در شریعت دوره ساسانی نبوده باشه….با تشکر….

  15. درود بر همگان
    اگر بر فرض ازدواج با محارم در دوران ایران باستان بوده یک انحراف فجیع دینی در آیین اسمانی زرتشت می باشد و هیچ ربطی به اصل دین زرتشت ندارد
    مثلا در اسلام دو مرد اواط می کنند این عمل و انحراف فجیعی است که ان دو مسلمان انچجم داده اند و این هیچ ربطی به ایین اسمانی اسلام ندارد . .

  16. در آیین زرتشت، ازدواج با محارم و یا قربانی کردن برای خشنودی خدایان وجود نداشته و
    امری ناشایست و حرام بوده. امروزه آنها ازدواج با دختران عمه و عمه را هم جایز نمیدانند
    وگرنه باید شاهد ناهنجاریهای ژنتیکی و ناقص الخلقه های فراوان بین زرتشتیان میبودیم،
    و اینها همه بهتان دشمنان آنها یعنی مسلمانان و یا مورخین یونان و روم بوده.
    این بهتانهای تکراری همیشه باطل هستند و درماندگی مسلمانان را نشان میدهد که
    همواره با دروغ بستن به دیگر ادیان سعی در لاپوشانی دین خود دارند.

    ولی در ادیان سامی می بینیم که پیامبران سامی به نوعی ازدواج با محارم و یا حرمسرا داشته اند ؛
    در سفر خروج تورات باب ۶ آیه ۲۰ آمده که
    موسی و هارون نبی حاصل ازدواج پدرشان با عمه ش هستند .

    Exodus 6:20 states that “Amram married his father’s sister Jochebed,
    and she bore him Aaron and Moses.

    و یا در سفر آفرینش باب ۱۹ آیات ۳۰ تا ۳۸ آمده که
    دختران لوط نبی با پدرشان که خواب بوده آمیزش میکنند و از او باردار میشوند و
    فرزندانی به اسم مواب و آمون بدنیا آوردند .

    Genesis 19:30-38
    Lot’s daughters got their father drunk, and over two consecutive nights raped him,
    they both got pregnant. The older daughter gave birth to Moab,
    while the younger daughter gave birth to Ammon.

    همینطور در سفر آفرینش باب ۲۰ آیه ۱۲ آمده که
    ابراهیم نبی هم با خواهر ناتنی خود سارا که از پدر یکی بودند، ازدواج کرده.
    Genesis 20:12
    Besides, she really is my sister, the daughter of my father though not of my mother;
    and she became my wife.

    و در سوره ص قرآن آیات ۲۱ تا ۲۴ آمده که داوود نبی مورد آزمایش قرار میگیرد چون
    علارغم اینکه ۹۹ زن دائم و موقتی داشته، باز چشم هوس به نامزد یکی از سربازانش داشته
    که فکر میکرده در جنگ کشته شده ولی اینطور نبود.

    البته حرمسرای محمد نبی و خلیفه چهارم علی از زنان دائمی و کنیزان که جای خود دارند،
    ولی بیان آنها توهین به اسطوره هایشان تلقی و سانسور میشوند.

  17. مسخره ترین واژه ایی که تازی ستایان بکار میبرند، همین واژه باستان گرایی ست .
    از نظر آنان هرکس بغیر از تاریخ جعلی اسلام، از تاریخ میهن خودش حرف بزند، باستانگراست.
    و لابد این آقای offer فکر کرده قبل از اینکه موسی و هارون بدنیا بیایند، شریعت یهود وجود داشته .

    حالا چرا این جماعت مسلمان همیشه با دروغ و تقیه سعی در اثبات دینشان دارند،
    معلوم هست چون دینشان بهیچوجه الهی نبوده و ادامه همان بت پرستی جاهلیت اعراب هست،
    که سربریدن و سوءاستفاده جنسی از زنان شوهردار اسیر هم به آن اضافه شده.

    نویسنده کتاب روایت پهلوی کیست ؟ یک بقال ؟ یک مزدکی ؟ یک قاضی زمان ساسانی یا یک معلم مدرسه ؟
    اولا کتابی که نویسنده آن مشخص نیست سندیت ندارد .
    دوما، هر مسئله ایی در کتب و رساله های ادیان آمده، به معنای واجب بودن و انجام آنها نیست .

    در کتاب احکام تحریرالوسیله آیت الله خمینی مسأله ۱۲ هم آمده که ؛
    یک مرد مسلمان میتواند زوجه کمتر از ۹ ساله حتی شیرخواره داشته باشد و همه لذتهای جنسی
    از قبیل لمس بشهوت و آغوش گرفتن و تفخیذ با دختر ۹ ساله بجزء عمل دخول را جایز میداند
    تا زمانیکه ۹ سالش فرا برسد و دخول هم جایز میشود.
    آیا شیعیان و مقلدین آیت الله خمینی تا بحال چنین کرده زشتی را انجام داده اند ؟
    شایدم بعضی مسلمانان انجام دهند. کسی از اتاق خواب آنها خبر ندارد.

    و اما داستان حرمسرای داوود نبی :
    حضرت داوود زنی را دید و عاشق او شد، لکن آن زن شوهر داشت، حضرت داوود
    شوھر این زن را به جنگ فرستاد تا که شهید شود و با او ازدواج کند.

    https://www.islamquest.net/fa/archive/question/ur21539#

    البته داستان مفصل زنان دائمی و موقت داوود نبی و فرزندش سلیمان نبی که گوی سبقت را از پدرش داوود
    هم ربوده در منابع عبری و مسیحی و اسلامی آمده که شباهتها و تضادهایی با هم دارند ؛
    منابع اسلامی به چهار آیه مبهم در سوره ص در باره آزمایش داوود و توبه او بیشتر نمی پردازد
    البته با تفاسیر و احادیث من درآوردی فراوان در کتب شیعه و سنی.

    در بخش ۲ ساموئل نبی باب ۵ آیه ۱۳ ؛
    “And David took him more concubines and wives out of Jerusalem, after he was come from Hebron: and there were yet sons and daughters born to David.”
    و داوود پس از آمدن از شهر حبرون ، صیغه ها و همسران بیشتری از اورشلیم بیرون آورد و آنجا پسران و دختران داوود به دنیا آمدند.

    با این وجود منابع عبری و انجیلی تعداد زنان و صیغه ایی های داوود نبی را بسیار و
    تعداد زنان و صیغه ایی سلیمان نبی را هزار زن بیان میکند، ۷۰۰ زن دائمی و ۳۰۰ موقتی ؛

    https://en.wikipedia.org/wiki/Solomon#Wives_and_concubines

    • مدیر سایت

      اگر جواب منو دادی، جوابم این نبود

    • با سلام؛ و اما بعد:
      آقای فاطمی این بنده خدا جواب مخلوطی مثلا به شما و من آمده که بدهد و از آیه قرآن به اسرائیلیات آنهم در روایات غیر معتبر رسید!! جالب است لینکی که از اسلام کوئست قرار داده اعتبار این روایت ها به معصوم را در کتب اسلامی رد میکند.

      و اما برویم بر سر ادعاهای شگفت:

      «از نظر آنان هرکس بغیر از تاریخ جعلی اسلام، از تاریخ میهن خودش حرف بزند، باستانگراست.»
      اولاً باستانگرایید چون هیچ پشتوانه فکری و هیچ عقبه ای نداشته اید و برداشته و عقبه تاریخی هخامنشیان و اشکانیان و زرتشتیان را به خود چسبانده اید در حالیکه اصلا معلوم نیست نژادتان چیست و چه بسا به مغولها یا اعراب یا یونانیان برگردد و یا در نهایت دو رگه باشید مثلا ایرانی یونانی. همچنین هخامنشیان و اشکانیان زرتشتی نبودند اما شما جماعت باستانگرا همه را به یک چوب رانده و جالبتر این که خودتان را نیز از نسل همانها میدانید!! حتی معلوم نیست زرتشتی ایرانی بوده که بخواهیم بطور کل آیین زرتشت را آیینی ایرانی بخوانیم چه رسد به اینکه کسی بخواهد با داعیه میهن پرستی خود را به زرتشت بچسباند!!
      ثانیاً جماعت باستانگرا وقتی اعراب عراقی به ایران حمله کردند دقیقاً در کدام جبهه از میهن خویش دفاع میکردند؟.
      بنابراین ادعای میهن پرستی بلوفیست مختص جماعت باستانگرا.

      «نویسنده کتاب روایت پهلوی کیست ؟ یک بقال ؟ یک مزدکی ؟ یک قاضی زمان ساسانی یا یک معلم مدرسه ؟اولا کتابی که نویسنده آن مشخص نیست سندیت ندارد .»
      یک دستور، یک مورد احکام، یک متن و خلاصه یک کلمه از یک کتاب معتبر زرتشتی نشان بدهید که بر خلاف روایات پهلوی سخن گفته تا بگوییم این کتاب بر خلاف عقاید زرتشتیان بوده است؟ میتوانید؟.

      «هر مسئله ایی در کتب و رساله های ادیان آمده، به معنای واجب بودن و انجام آنها نیست»
      اولاً بیان مسئله و بحث راجع به آن مشابه دروس خارج حوزه علمیه در آیین زرتشت جایی نداشته و ندارد [اگر هست سند خود را ذکر میکردید بد نبود] ثانیاً با کدام سند و گفته کدام دانشمند ادعا میکنید که محتوای وندیداد و مادیان هزار دادستان و دینکرد و روایت اشوهیشتان و … صرفا بیان مسئله بوده و واجب نبودند؟ متن صریح کتب معتبر زرتشتی میگوید اگر پسر اراده کند خواهر بــــــــاید به ازدواج با او تن دهد و رضایتش هم شرط نیست، از این روشن تر؟ إلاً باید با خودتان همین کار بشود تا باور کنید؟.

      به یک آتئیست میگوییم خدا هست میگوید من که ندیدم تو هم اگر دیدی نشانم بده وگرنه وجود ندارد…
      به یک باستانگرا میگوییم ازدواج با محارم میگوید من که ندیدم اگر دیدی زرتشتی اینکار را انجام دهد نشانم بده وگرنه وجود ندارد…

      یعنی موارد متعدد شباهت فکری و عقیدتی این دو جماعت را میتوان در یک پست مفصل برشمرد.

  18. مگه قبلا روضه خون بودی ؟
    فقط از یک خرافه پرست مسلمان برمیاد اینهمه اراجیف از مغزش تراوش کند.
    کی از نژاد و هخامنشیان و اشکانیان و زرتشتیان صحبت کرد تازی زاده ؟
    اتفاقا متاسفانه قبلا مسلمان بدنیا آمده بودم از مادر سید .
    ولی از دروغها و عوام فریبهای روزانه شما جماعت گرگ در لباس میش تصمیم گرفتم تا پی ببرم که
    ریشه اینهمه دروغ و دغل بازی در خود اسلام هست یا که باید اسلام را از گفتار و کردار پلید
    شماها که ملتی را تبدیل به گورخواب و زباله گرد و تن فروش و بچه فروش کرده، تفکیک کنم .
    ولی متاسفانه پی بردم، بیشتر بدبختیها و نکبت و جهالتها و زن ستیزیها ریشه در بطن اسلام دارد.
    شما بهتره بفکر اصلاح مسائل زشت جنسی دین بیگانه اسلام در حلیهْ المتقین و بحارالانوار از
    امامان دانشمندت در باره واژن کنیزان و رساله امامت و خود قرآن باشی که بر سر خودت و
    دخترشیرخوارهت فرود نیاید .
    تحریرالوسیله روح الله خمینی مسئله ۲​۲۴۱ رقم ۱۲
    کسیکه زوجه اى کمتر از نه سال دارد وطى او براى وى جایز نیست چه اینکه زوجه دائمى باشد،
    اما سایر کام گیریها از قبیل لمس بشهوت و آغوش گرفتن و تفخیذ اشکال ندارد هر چند شیرخواره باشد .
    مسئله ۲۳۹۴ رساله روح الله خمینی
    اگر کسی پیش از آن که دخترعمه یا دخترخاله خود را بگیرد با مادر آنها زِنا کند،
    دیگر نمیتواند با آنان ازدواج نماید ولی اگر با دخترعمه یا دخترخالۀ خود ازدواج نماید و
    پیش از آن که با‏‎ ‎‏آنان نزدیکی کند با مادرشان زِنا نماید عقد آنان اشکال ندارد.‏
    حضرت محمد :
    زن در شکل و صورت شیطان به انسان روی میاورد و در همان شکل و شمایز نیز به انسان پشت میکند .
    صحیح مسلم ؛ کتاب نکاح ؛ باب ندب من رأی امرأهٔ فوقعت فی نفسه حدیث ۱۴۰۳
    فرق مسلمان حکومتی حوزه های جهلیه با اهریمن در چیست ؟
    هر روز به مردم دروغ بگویید و اختلاس کنید و آنها را در فقر و گرفتاری و بیماری و اعتیاد و محرومیت و
    کودک همسری و زباله گردی و سونامی سرطان غرق کنید بعد جار بزنید که زرتشتیان و بهاییان ازدواج
    با محارم داشته اند و اسلام عربها که وعده حوریان سفید باکره میدهد، دین رحمت و شفاعت هست و برای
    مرده های اجداد ما که ۱۴۰۰ سال پیش، زنان و دختران ایران را به بردگی و کنیزی گرفتند، گریه و زاری کنید.

    • با سلام؛ و اما بعد:
      سخت است تفاوت بین توهین و تهمت را در این کامنت متوجه شدن!! بهر طبع سعی بلیغی کردیم تا اندک سخنان غیر توهین را در این کامنت تشخیص بدهیم. سخنان این بنده خدا را در پرانتز می آوریم و جواب را ذیلش قرار میدهیم:
      «تحریرالوسیله روح الله خمینی مسئله ۲​۲۴۱ رقم ۱۲»
      http://muslimquest.blogfa.com/post/84
      اگر میتوانید پاسخ به جواب لینک فوق بدهید… البته اگر میتوانید.

      «مسئله ۲۳۹۴ رساله روح الله خمینی»
      الآن این مسئله دستور به زنای با محارم داده است؟ یا بازهم داستان، ماجرای برداشت های محیر العقول باستان پرستان است؟.

      «دروغ بگویید اختلاس کنید فقر گرفتاری بیماری اعتیاد کودک همسری زباله گردی سونامی سرطان حوریان سفید رحمت شفاعت بردگی کنیزی»
      بله درست میگویید، بنده بعنوان نماینده مجلس یا عضو دولت باید پاسخگوی کم کاری ام باشم لکن این سونامی سرطان را از کجا در آورده اید؟ حداقل برای کرونا که از میهنتان آمریکا آمارمان بسیار کمتر است. حتی نسبت به جمعیت هم مصاحبه کنید باز ما مؤفق تر عمل کرده ایم البته منظورم از «ما» مردم کشوری است که هنوز که هنوز است نگذاشته اند دشمن نگاه چپ به ناموس و خاکشان کند چه مسلمان شیعه و سنی و چه مسیحی ارمنی… شما باستان پرستان که لیدرهایتان بعضا سر از آخور عرب های سعودی و یهودیان صهیونیسم در آورده اند.

      و اما درباره روایتی که از صحیح مسلم قرار داده اند متأسفانه بازهم باستان پرستان کذب گویی و کپی کردنشان کار دستشان داد… بنگرید به کامنت بعدی:

    • و آنجا که گفت:
      «زن در شکل و صورت شیطان به انسان روی میاورد و در همان شکل و شمایز نیز به انسان پشت میکند»

      بنده حقیر نتوانستم در صحیح مسلم این روایت را پیدا کنم و از شما درخواست میکنم از جایی که آنرا کپی کردید بخواهید متن عربی اش را هم قرار دهند. این روایت را در کتاب نهج الفصاحه دیدم منتها نهج الفصاحه کتاب معتبری نیست. درست است که صحیح مسلم جزء منابع اهل تسنن است ولی از آنجا که این روایت به پیامبر اسلام (ص) نسبت داده شده باید سند و محتوایش بطور کامل بررسی شود.

      نکته جالب اینجاست که همین روایت را باستان پرستان در همین وبسایت پیشتر نقل کرده اند!!:

      ۱: فردی با نام کاربری مهسا در تاریخ آذر ۲۵, ۱۳۹۹ در ۹:۲۴ ب.ظ ذیل این پست (http://www.raherasti.ir/7413) میگوید:
      حضرت محمد : زن در شکل و صورت شیطان به انسان روی میاورد
      و در همان شکل و شمایز نیز به انسان پشت میکند .
      صحیح مسلم ؛ کتاب نکاح ؛ باب ندب من رأی امرأهٔ فوقعت فی نفسه حدیث ۱۴۰۳

      ۲: فردی با نام کاربری شبنم در تاریخ مهر ۲۲, ۱۳۹۷ در ۱۲:۳۶ ب.ظ ذیل این پست (http://www.raherasti.ir/5005) میگوید:
      حضرت محمد :
      زن در شکل و صورت شیطان به انسان روی میاورد و در همان شکل و شمایز نیز به انسان پشت میکند .
      صحیح مسلم ؛ کتاب نکاح ؛ باب ندب من رأی امرأهٔ فوقعت فی نفسه حدیث ۱۴۰۳

      ۳: فردی با نام کاربری زری در تاریخ مهر ۱۳, ۱۳۹۸ در ۱:۲۴ ق.ظ ذیل این پست (http://www.raherasti.ir/5952) میگوید:
      حضرت محمد : زن در شکل و صورت شیطان به انسان روی میاورد
      و در همان شکل و شمایز نیز به انسان پشت میکند .
      صحیح مسلم ؛ کتاب نکاح ؛ باب ندب من رأی امرأهٔ فوقعت فی نفسه حدیث ۱۴۰۳

      بنده های خدا حداقل باهم هماهنگ شوید اینجور سوتی ندهید… به فکر آبروی خود نیستید به فکر آبروی کوروش کــــــبـــیر باشید!!!!

    • آفرین بر جناب آفر بابت پاسخی که دادید
      بنظر بنده همه این اشخاص یک نفر هست چون طرز نگارششون
      مثل هم هست منتها با نامهای کاربری متفاوت قبلا هم این کار را کردند
      خیال می کنند حافظه امثال ما ضعیف است !
      یک سوال از خانم یاسمن دارم شما که مدیر سایت را به دلیل سید بودن
      تازی زاده خطاب کردید
      و می گویید مادر خودتان هم سیده هستند مادر خودتان هم اینگونه خطاب می کنی ؟
      من را یاد شعار گفتار نیک ، کردار نیک ، پندار نیک انداختی !!!
      خدا رو شکر افراد نژادپرست امثال شما در اسلام جایی ندارند

  19. این جماعت سنگ پرست وقتی از جوابگویی به روایات دین جعلی شان عاجز میشوند،
    شروع به استفاده از ترفندهای پوسیده شان میکنند.
    اول با اسم انگلیسی آفر تلاش مذبوحانه در تخریب هویتی میکند، بعد با اسم عربی
    برای خودش کارت تبریک و آفرین میفرستد. اگر هم خدای ناکرده دست پلیدشان به
    منتقدین برسد یا باید به کارهای نکرده اعتراف کنند، یا همانند شاعران زن منتقد صدراسلام
    از کردار ظالمانه محمد نبی، ترورت میکنند تا دین الله که توانایی ساختن خانه خودش را
    هم ندارد در خطر نیفتد چه رسد به ساختن آسمانها.

    اما تعجبی ندارد که تعداد زنان خارج شده از اسلام بیشتر از مردان هست،
    چون اسلام زن ستیز شما، زنان را بغیر از ماشین لذت جنسی دادن به مردان، اصلا آدم بحساب نمیاورد.
    تن فروشیهای المدت المعلوم و دفاتر صیغه فاحشه خانه های اسلامی برای مردان مجرد و متاهل
    شرعی و باز هستند، و از سوی دیگر برای لاپوشانی این پلیدی، دختران مملکت را بجرم موی سرشان
    به حبسهای طویل المدت محکوم میکنند یا بصورتشان اسید میپاشند تا دین الله بخطر نیفتد .
    با تشکر از همه زنان آگاه و خارج شده از اسلام کذب که در این سایت و بقیه سایتهای
    دروغ پراکنی مسلمانان، فرصت خدعه و فریب بیشتر عامه مردم را از دروغهای مسلمین
    خرافه پرست گرفته اند. این افشای حقایق دین بیگانه اسلام را که در گذشته اگر کسی برزبان میاورد
    خونش و زنش حلال میشد را مدیون معجزه علم کفار هستیم.

    اگر کمی جربزه دارید و شعارها و وعده های پوچ قبل از رسیدن به قدرت و ثروتهای ملی در ۴۲ سال پیش
    را یادتان نرفته، یک رفراندوم برای نسل دهه های ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ و ۷۰ و ۸۰ که سهمی در ایجاد
    حکومت بیگانه اسلامی در ایران نداشته اند، برگزار کنید و چنانچه اکثریت به ادامه حکومت
    متحجر اسلامی دادند، این رفراندوم را هر ده سال برگزار کنید تا نسلهای بعدی هم به حقوق اولیه الهی
    خودشان در انتخاب نوع حکومت و تسلط آدمهایی که بر آنها و سرمایه های ملی شان را دارند، دست پیدا کنند.

    البته میدانم که این خوشخیالی من هست و تمام حکومتهای اسلامی شیعه و سنی تاریخ ،
    که قبل از قدرت شعارهای دایه مهربانتر از مادر میدادند و مظلوم نمایی میکردند،
    بعد از رسیدن به قدرت و چنگ اندازی به جان و مال مردم، چنان در سرکوب و دیکتاتوری و
    و زن ستیزی و دشمن تراشی و نشر اکاذیب دینشان تلاش میکنند که حتی فکر یک رفراندوم واقعی
    برای انتخاب نظامی بغیر از اسلامی را محاربه با الله و پیغمبرشان و جرم تلقی میکنند .

    • با سلام؛ و اما بعد:
      بنده حقیر را مخاطبان این سایت می شناسند و هویتم معلوم است.
      مایه تعجب شد که در این پاسختان حتی یک ارجاع ساده هم ندادید و تماما پاسخ را مستند به خودتان کردید، البته این نوع سخن گفتن در میان جماعت باستانگرا مسبوق به سابق است؛ بهر طبع اگر در خارج از ایران نیستید و با دلارهای سعودی تغذیه نمیشوید، هماننده ما، شما هم با هویتی مشخص سخن بگویید.

    • خانم یاسمن عجب تئوری توطئه ای مطرح کردین !!!
      اما متاسفانه به کاهدان زدید !!!
      من و آقای آفر دو شخص متفاوتیم و هر دو از کاربرهای قدیمی اینجا هستیم
      و برخلاف شما بسیاری از کاربرها با نظرات ما آشنایی نسبی دارند !!!
      بجای این سخنان بیهوده لطف کنید جواب سوال قبلی بنده را بدهید
      و از آن شانه خالی نکنید
      شما که مدیر سایت را به دلیل سید بودن تازی زاده خطاب کردید
      و می گویید مادر خودتان هم سیده هستند
      مادر خودتان را هم اینگونه خطاب می کنی ؟؟؟

  20. توصیه این حقیر به دوست داران حقیقت و کشف معنای نهفته شده در پشت لفظ یا کلمه و یا واژه باستانی ” خویدوده ” این است که به محتوای گنج پر بهای غریزه جنسی فرد خود مراجعه کنند و نه به محتوای کتب. آیا شما پژوهشگران و محقیقن عزیز و گرامی تاکنون متوجه شده اید که تنها دارای یک میل جنسی نمی باشید بلکه پنج میل جنسی که چهارتا از آنها فرعی و مخفی و پنهانی اند و یکی از آنها اصلی و آشکار و ظاهری. آیا تاکنون با این حقیقت ژرف آشنا نشده اید که افراد انسانی تنها دارای یک سرنوشت جنسی به شکل یا مرد و یا زن نمی باشند بلکه پنج سرنوشت جنسی مختلف و گوناگون؟ آیا تاکنون به این حقیقت ژرف تر از طریق مشاهده شهودی درون و باطن وجود مبارک خویش پی نبرده اید و به آن گاه نشده اید که امیال جنسی و سرنوشت های جنسی پنجگانه حاکی از این حقیقت اند که هر فرد انسانی از پنج زوج بنیادی و ملکوتی آفریده شده است مشتمل بر پنج نیم زوج مردانه و پنج نیم زوج زنانه ؟

  21. دوستان عزیز و گرامی و دوست داشتنی،
    بیائید باهم نگاهی کوتاه به دو داستان وحیانی و بنیادی ادیان توحیدی – ابراهیمی یهودیت و مسیحیت و اسلام یعنی داستان آفرینش شش روزه جهان و خلقت آدم و حوا بیندازیم. تئوری تکاملی داروین در علم زیست شناسی با ارائه ریشه و اصل انواع از یک طرف بطور ضمنی و پنهانی و غیر مستقیم وجود خداوند متعال و موجود بودن طرح مطلق آفرینش را به اثبات رسانده و از طرف دیگر داستان دینی خلقت آدم و حوا را بطور حسابی نقش بر آب نموده است. تئوری کوانتمی یا مکانیک ذرات و امواج از تک یاخته ها یا سلول های اولیه عبور کرده و به سنگ بناهای ساختار فیزیکی محتوای کیهان دست یافته است از قبیل ذرات و امواج نور ؛ نیرو های چهارگانه ؛ کوارک ها و اخیرا تارها یا ریسمان های باز و بسته به شکل ( ۱ , ۰ )
    در ابعاد بسیار ریز تحت عنوان ابعاد پلانک دست یافته و در زمان اخیر تر به نوسانگرهای بنیادی هشت بُعدی زمانمکان و بیزمانی بیمکانی در ابعاد پلانک به عنوان سنگ بناهای نشکن ساختار فیزیکی جهان رسیده است. تئوری علمی مه بانگ مثل تئوری تکاملی داروین از یک طرف بطور ضمنی و پنهانی و غیر مستقیم یکی دیگر از دو داستان بنیادی ادیان توحیدی – ابراهیمی را بطور حسابی نقش بر آب نموده و از طرف دیگر وجود خداوند و موجود بودن طرح مطلق آفرینش را به اثبات رسانده است. و ما ایرانیان بی خبر از این میدان های مبارزات دین و علم هنوز به فکر بررسی و تجزیه و تحلیل یک واژه باستانی در جهت کشف معنای نهفته در پشت آن دست و پنجه نرم می کنیم. در پایان با فرود آوردن سر تعظیم در پیشگاه والای انسان خدمت دوستان عزیز و گرامی و دوست داشتنی عرض خواهم نمود که براساس داستان دینی آدم و حوا که بر اساس باور ادیان ابراهیمی یهودیت و مسیحیت و اسلام ، اولین انسان های آفریده شده توسط خداوند متعال می باشند، کلیه افراد انسانی که پس از آن دو انسان ( غیر از دو فرزند آنان ) که تاکنون روی کره زمین به پیدایش رسیده و در آینده به پیدایش خواهند رسید بدون استثناء حرام زاده محسوب می شوند.

    • مدیر سایت

      در مورد ازدواج فرزندان حضرت آدم با یکدیگر (به فرض صحت) دو نکته را باید در نظر داشت:
      یک) آن زمان هنوز حکم تحریم ازدواج خواهر و برادر نیامده بود.
      دو) به فرض حرام بودن، اگر کسی حرامزاده شد، نسل او حرامزاده نیست.

  22. هانیه خامه نوشیان

    سلام خدمت مدیر محترم و ارجمند.
    منظور از حرام زاده و یا نامشروع بودن به داستان دینی آدم و حوا محدود میگردد که یک افسانه تخیلی – توهمی بیش نمی باشد. خداوند متعال در نظام احسن آفرینش مبداء کلیه افراد انسانی را بطور مطلقا همزمان و هم سن و در یک سن معتدل ملکوتی آفریده و هرکدام را در بر ترین سطح کمال ایده آل خوبی و زیبایی و هنرمندی و دانایی و توانایی آفریده و به آنان حیات یا زندگی جاودانه اهداء نموده است. بدون عمل تولید مثل از طریق آمیزش جنسی دو موجود تخیلی – توهمی به نام آدم و حوا . ما انسان ها بهمراه کیهان آن حالت نظام احسن آفرینش مبداء و حیات بهشتی طولانی مدت درون آنرا پشت سر گذاشته و سلسله نظم ها و حیات های دنیوی را آغاز نموده ایم و در پایان این سلسله یعنی در معاد و پس از وقوع آخرین مه بانگ ( به زبان دینی : قیامت کبری ) دوباره بهمان حالت نظام احسن آفرینش مبداء باز خواهیم گشت و حیات بهشتی خودرا دوباره از نو آغاز خواهیم نمود و آنهم بدون اینکه از طرف خداوند متعال مورد استنطاق و مؤاخذه و بازخواست و باز پرسی و بازجوئی و ملامت و سرزنش قرار گیریم و به عذاب و جزای جهنمی محکوم و دچار و گرفتار گردیم. آن نظم و حیات معادی هم به موقع خاص و ویژه خویش به پایان خواهد رسید و همین سفر مقطعی نزولی و صعودی دو باره با یک درجه تکاملی برتر نسبت به درجه تکاملی فعلی از نو آغاز خواهد گردید و الا آخر بدون هیچگونه پایانی. لذا ما انسان ها بهمراه کیهان بسوی بینهایت در سفر به سر نمی بریم بلکه در بطن بی نهایت در طول سفر تکاملی بی پایان به سر می بریم و این روند و تصویر برای محتوای کلیه جهان های موازی و مساوی و بیشمار همسان و برابر می باشد.
    نکته بسیار مهم در ارتباط با واژه خویدوده یا 《 خود تو ده تایی 》
    این است که خداوند متعال در نظام احسن آفرینش مبداء هر فرد انسانی را از یک خانواده ده عضوی مشتمل بر پنج مرد و پنج زن خودی آفریده است با هدف زوجیت هر فرد انسانی با خود در قالب پنج زوج بنیادی و ملکوتی و تجربه عشق خویشتن به پنج روش مختلف. شکل سراهای ملکوتی که پنج زوج های ملکوتی افراد انسانی در آنها زندگی میکرده و حیات بهشتی خودرا در کنار هم سپری نموده اند، پنتاگونی بوده اند یعنی پنج ضلعی. آمدن ما انسان ها بهمراه کیهان از نظام احسن آفرینش مبداء به نظم های دنیوی و بازگشت مجدد مان بهمراه کیهان به آن نظام احسن اولیه از طریق چرخه یا گردش وقوع مه بانگ های متوالی بر اثر نوسانات باز و بسته شدن یا انبساط و انقباض محتوای کیهان یا جهان صورت گرفته و می گیرد و نه از طریق یا راه دیگری . مفاهیم دینی – فلسفی- عرفانی نزول و صعود به معنای پایین آمدن و بالا رفتن از نرده بان یا پله کان فیزیکی نمی باشند بلکه تحول محتوای کیهان از یک حالت کلی به یک حالت کلی دیگر و این تحولات کلی و نو آوری های همه جانبه بدون چرخه یا گردش وقوع مه بانگ های متوالی مطلقا محال و غیر ممکن می باشند. شاید در آینده های نزدیک مردم دنیا بر سر قبر آئین ها و ادیان و مذاهب باستانی و آتئیزم عصر جدید حاضر شوند و فاتحه آنها را بخوانند و یاد آنها را به بایگانی تاریخ به سپارند که به تدریج زیر گرد و غبار خاک دفن شوند و یا احیانا توسط دندان تیز موش های تاریخ جویده و خورده شوند و چیزی از وجود آنها باقی نماند و انسان آینده بطور کامل از شر و مضرت آنها رها شود.

    • خانم خامه نوشیان شمت که می گویید
      داستان دینی آدم و حوا محدود میگردد که یک افسانه تخیلی – توهمی بیش نمی باشد
      لطف کنید بگید جد اولیه شما چگونه خلق شده؟ اگر ادم و حوا دروغ است
      یعنی برطبق نظریه داروین اجداد شما نسبشون به میمون ختم میشن ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code